سخت‌افزار

برخی از تلفن‌های همراه پیکسل 3 از مشکل افزایش دما هنگام شارژ رنج می‌برند!

برخی از تلفن‌های همراه پیکسل 3 از مشکل افزایش دما هنگام شارژ رنج می‌برند!

دستگاه‌های قابل حمل و برخوردار از منبع باتری جهت تأمین انرژی خود اغلب هنگام فرآیند شارژ کمی گرم‌تر شده و این موضوع کاملاً طبیعی می‌باشد، اما هنگامی که افزایش دما با فزونی دو چندانی همراه شده و تا مرز سوختن دست هنگام لمس و یا خاموشی دستگاه به‌واسطه پروتکشن‌های محافظتی پیش رود، وجود مشکلی حاد دیگر غیرقابل انکار به شمار می‌رود. متأسفانه بر طبق گزارش‌های دریافتی از کاربران، این مهم در قالب برخی از دستگاه‌های تلفن همراه پیکسل 3 قابل مشاهده می‌باشد.

بر طبق گزارش‌های منتشره توسط رسانه‌های مختلف در سطح شبکه گسترده وب، برخی از کاربران گزارشاتی در خصوص گرم شدن بیش از اندازه تلفن همراه خود هنگام فرآیند شارژ را ارائه داده‌اند. سطح گستردگی موضوع هنوز مشخص نبوده و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما عدم تمایز حوادث و بروز تصادفی آن غیرقابل انکار به شمار می‌رود. عملیات افزایش دمای دستگاه‌های مورد استفاده کاربران در برخی از موارد تا مرز خاموشی تلفن همراه پیش می‌رود که در نوع خود بسیار آزاردهنده محسوب می‌شود.

برخی از کاربران اظهار داشته‌اند که این مشکل اغلب در هنگام شارژ و استفاده هم‌زمان دستگاه نظیر تماشای یک فیلم یا برقراری تماس تلفنی بروز پیدا می‌کند. علاوه بر آن موضوع خرابی شارژها نیز به‌نوعی رد شده است، زیرا گستردگی موضوع محصولات کمپانی‌های سوم شخص و صفحات شارژ بیسیم، به همراه پایه گوگل پیکسل را نیز تحت پوشش خود قرار داده است.

تلفن همراه پیکسل 3

همان‌طور که پیشتر نیز اشاره شد، گستردگی این موضوع تمامی تلفن‌های همراه پیکسل 3 را تحت تأثیر خود قرار نداده و برخی از کاربران اظهار داشته‌اند که بازگردانی مجدد تلفن همراه جهت دریافت دستگاهی تازه به رفع مشکل آن‌ها منتهی شده است. کمپانی گوگل همچنان سکوت پیشه کرده و دیدگاهی را در این باره منتشر ننموده است، لذا نتیجه‌گیری اختصاص مشکل به‌نوعی باگ نرم‌افزاری قابل رفع در قالب به‌روزرسانی مختلف و یا نواقص سخت‌افزاری در حال حاضر مشخص نمی‌باشد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید