سخت‌افزار

تلفن همراه Pixel 3 کمپانی گوگل از مشکلات مدیریت حافظه رنج می‌برد!

google-pixel-3-launch_01-640x320

هنگامی‌که محصولی جدیدی عرضه می‌شود، وجود برخی از مشکلات کوچک و بزرگ که در طی مراحل تست و بررسی از دایره توجه خارج شده‌اند امری کاملاً اجتناب‌ناپذیر به شمار می‌رود و تلفن همراه Pixel 3 اخیراً منتشر شده توسط کمپانی گوگل نیز به هیچ عنوان از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. بر طبق گفته برخی از کاربران، به نظر می‌رسد که دستگاه مذکور از مشکلات مرتبط با فرآیندهای مدیریت حافظه رنج می‌برد.

تعدادی از کاربران گزارش داده‌اند هنگامی‌که در حال تغییر اپلیکیشن مورد استفاده خود می‌باشند، دستگاه ادامه نشست نرم‌افزار پیشین را از سر نگرفته و به بارگذاری مجدد آن اقدام می‌نماید که این مهم در حالت کلی به نظر می‌رسد که سیستم‌عامل به دلیل راندمان ضعیف دستگاه در مدیریت حافظه، اپلیکیشن را به‌صورت خودکار بسته و از آن خارج شده است. کاربران متعددی در رسانه‌های مطرح و بزرگ جهان شخصاً اعلام کرده‌اند که این موضوع درست بوده و از صحت برخوردار می‌باشد.

هنوز علت دقیق بروز این مهم مشخص نیست، اما آقای Nathan Chancellor، یکی از توسعه‌دهندگان هسته‌های کرنل بر این باور است که دلیل آن به استفاده کمپانی گوگل از ابزار Low Memory Killer Daemon سیستم‌عامل آندروید باز گشته و نیازمند بهبودهای بیشتری جهت افزایش قدرت عملکردی پیش‌فرض آن می‌باشد.

تلفن همراه Pixel 3

یکی از دلایل بهتر ظاهر شدن تلفن همراه آیفون Xs Max کمپانی اپل در مقایسه با دستگاه Pixel 3 در تست و بررسی‌های سرعتی مختلف ممکن است با این موضوع مرتبط باشد. از جمله دیگر مشکلات نرم‌افزاری که کاربران در حال دست و پنجه نرم کردن با آن‌ها می‌باشند می‌توان به ناپدید گشتن تصاویر دریافتی توسط دوربین دستگاه از قالب ابزار گالری اشاره کرد. علاوه بر آن گزارش‌هایی از وجود مشکلات سخت‌افزاری و تولید صدایی زوزه مانند توسط اسپیکر دستگاه نیز توسط برخی از کاربران در سطح شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های رسانه‌های اینترنتی مطرح شده‌اند.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید