سخت‌افزار

تلفن همراه تاشوی سامسونگ به همراه نسخه سوم Bixby عرضه می‌شود

Samsung-Bixby

اوایل ماه جاری میلادی، کمپانی سامسونگ از تلفن همراه تاشوی خود رونمایی کرد، اما هیچ‌گونه جزئیاتی در خصوص معرفی رسمی دستگاه و یا تاریخ عرضه آن را تاکنون با رسانه‌های مختلف در میان نگذاشته است، اگرچه بر طبق اخبار و شایعات موجود پیرامون این مهم، احتمال عرضه رسمی آن زمانی در نیمه اول سال 2019 انتظار می‌رود. اکنون بر طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده در این خصوص، به نظر می‌رسد که جزئیات بیشتری پیرامون تلفن همراه تازه نفس و تاشوی کمپانی سامسونگ در سطح شبکه گسترده وب تحت انتشار قرار گرفته‌اند.

بر طبق جدیدترین گزارش‌های منتشره از جانب رسانه SamMobile، تلفن همراه تاشوی جدید و منحصر به فرد کمپانی سامسونگ که هنوز عنوانی برای آن در نظر گرفته نشده است (مطمئناً وجود عبارت گلکسی در نام آن اجتناب‌ناپذیر محسوب می‌شود) به همراه نسخه سوم دستیار مجازی Bixby به بازار عرضه می‌شود. این مهم به‌صورت کاملاً رسمی از طریق نقل قول آقای Eui-Suk، دستیار معاون مدیر عامل کمپانی سامسونگ مورد تائید قرار گرفته است:

“نسخه جدیدی از دستیار مجازی Bixby که هم‌اکنون در مراحل طراحی و توسعه قرار دارد به همراه تلفن همراه تاشو در دسترس قرار می‌گیرد.”

بیکسبی (Bixby) در حالت کلی تلاش کمپانی سامسونگ در طراحی و توسعه نسخه‌ای دیجیتالی از دستیار مجازی خود برای رقابت با نمونه‌های مشابهی نظیر Alexa کمپانی آمازون، Siri کمپانی اپل، کورتانا کمپانی مایکروسافت و Google Assistant کمپانی گوگل به شمار می‌رود. نقد و بررسی‌های انجام شده پیرامون دستیار مجازی فوق تاکنون از نتایج مثبتی برخوردار نبوده‌اند، اما کمپانی سامسونگ در تلاش برای بهبود ویژگی‌های عملکردی و افزودن قابلیت‌های جدید به آن است.

دستیار مجازی Bixby سامسونگ

اگر شما نیز در ایده تهیه و خرید نسخه‌ای از تلفن همراه تاشوی کمپانی سامسونگ هنگام عرضه آن به سر می‌برید، دانستن اینکه محصول خریداری شده از جدیدترین نسخه دستیار مجازی Bixby برخوردار می‌باشد درزمینهٔ راحتی خیال و اطمینان از ارزشمند بودن بیشتر خرید تأثیرگذار می‌باشد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید