سخت‌افزار

لنوو دسکتاپ یکپارچه IdeaCentre AIO A340 را عرضه کرد

IdeaCentre AIO A340

کامپیوترهای شخصی در اشکال و ابعاد مختلفی عرضه می‌شوند اما اگر به دنبال یک کامپیوتر دسکتاپ شیک هستید که فضای زیادی را اشغال نکند، احتمالا کامپیوتر یکپارچه یا AIO جدید لنوو تحت عنوان IdeaCentre AIO A340 یکی از گزینه‌های بسیار عالی در دسترس شما محسوب می‌شود. کمپانی لنوو در طراحی این کامپیوتر دسکتاپ ایده‌های تکراری و شکل و شمایل رایج این نوع دستگاه‌ها را کنار گذاشته و یک محصول با طراحی خاص را ارائه نموده است.

در واقع برخلاف اکثریت کامپیوترهای یکپارچه بازار، IdeaCentre AIO A340 از پایه تخت و ساده برخوردار نبوده و در عوض مهندسین و طراحان این تولیدکننده محبوب، به یک طراحی جدید و نوآورانه رسیده‌اند. از نظر مشخصات فنی و همچنین ویژگی‌ها، کامپیوتر جدید لنوو در دو نسخه با مانیتورهای 22 و 24 اینچی عرضه می‌شود. پردازنده‌های Core i5 اینتل و همچنین Pentium Silver نیز برای انتخاب شما در دسترس قرار خواهند داشت.

برای آن دسته از کاربرانی که پردازنده‌های AMD را ترجیح می‌دهند، IdeaCentre AIO A340 با پردازنده AMD A9-9425 نیز عرضه خواهد شد. این نسخه از کامپیوتر یکپارچه لنوو همچنین با تراشه گرافیکی Radeon R5 همراه خواهد بود. مقدار حافظه رم در دسترس برای انتخاب 4 تا حداکثر 8 گیگابایت خواهد بود که کاربران می‌توانند براساس نیازمندی‌ها و البته بودجه خود گزینه مناسبی را انتخاب کنند. از نظر فضای ذخیره‌سازی نیز این دسکتاپ جمع و جور و شیک از یک درایو وضعیت جامد 512 گیگابایتی و یک هارد دیسک معمولی 1 ترابایتی بهره خواهد برد.

IdeaCentre AIO A340 لنوو جزو آن دسته از کامپیوترهای یکپارچه فوق‌العاده قوی نیست، اما توجه داشته باشید که از نظر قیمتی در وضعیت بسیار خوبی قرار می‌گیرد. در واقع لنوو قصد دارد از ماه آپریل این سیستم دسکتاپ را با قیمت پای 500 دلاری روانه بازار کند که برای چنین دستگاهی رقم قابل قبول و حتی مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *