لپ‌تاپ

سامسونگ به طور رسمی لپ‌تاپ Notebook 9 Pen را معرفی کرد

Notebook 9 Pen

فبلت‌های سری Galaxy Note سامسونگ به لطف قلم منحصر به فرد S Pen توانستند به خوبی خود را از سایر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار متمایز کنند. این دستگاه‌ها از قابلیت‌های نرم‌افزاری متفاوت و اختصاصی برخوردار بوده و امکان استفاده از حداکثر پتانسیل قلم را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اما اگر یکی از طرفداران S Pen هستید و صفحه نمایشی بسیار بزرگتر را لازم داشته باشید چطور؟

در حالی که چند روز به برگزاری نمایشگاه CES 2019 باقی مانده است کمپانی سامسونگ از جدیدترین لپ‌تاپ خود تحت عنوان Notebook 9 Pen رونمایی کرد. این لپ‌تاپ در واقع جانشین Note 9 Pen است که مدتی پیش در سال میلادی جاری معرفی شده بود.  لپ‌تاپ جدید سامسونگ در دو مدل با صفحات نمایش 13 و 15 اینچی عرضه شده و مهمترین تفاوت بین این دو نسخه نیز امکان بهره‌مندی از یک کارت گرافیک مجزا NVIDIA GeForce MX150 با 2 گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی در مدل 15 اینچی می‌باشد.

اما به غیر از این، هر دو مدل Notebook 9 Pen به پردازنده نسل هشتم Core اینتل، حافظه رم LPDDR3 و قابلیت‌های امنیتی شامل تشخیص چهره و اثر انگشت مجهز شده‌اند. از نظر درگاه‌های ارتباطی شاهد به کارگیری پورت‌های Thunderbolt 3 و USB-C هستیم. همچنین یک ویژگی تحت عنوان ThunderAmp نیز وجود دارد که در واقع به صورت هوشمند صدا را تقویت و از طریق بلندگوهای استریویی که توسط AKG کالیبره شده‌اند، به گوش کاربر می‌رساند.

کمپانی سامسونگ همچنین در لپ‌تاپ Notebook 9 Pen خود از یک طراحی جدید و فریم آلومینیومی استفاده کرده است. هر دو مدل 13 و 15 اینچی به همراه قلم S Pen ارائه شده و در سال میلادی آینده با قیمت پایه 1400 دلاری عرضه خواهند شد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *