موبایل

اطلاعات جدیدی از Galaxy A50 سامسونگ فاش شد

Galaxy A50

کمپانی سامسونگ قصد دارد یک گوشی هوشمند جدید را در سری A خود عرضه کند. این گوشی هوشمند که Galaxy A50 نام خواهد داشت از مشخصات سخت افزاری بسیار مناسبی برخوردار بوده و به زودی روانه بازار خواهد شد. براساس شایعه‌ای که به تازگی منتشر شده است، گوشی هوشمند جدید سامسونگ مشخصاتی را ارائه می‌کند که به احتمال زیاد هر کاربری به دنبال آن می‌باشد و در لیست مشخصات جک هدفون 3.5 میلی‌متری استاندارد نیز وجود خواهد داشت.

Galaxy A50 سامسونگ از زبان طراحی سامسونگ بهره برده و در آن از پنل نمایشگر جدید infinity-U این شرکت استفاده می‌شود. علاوه بر این، گوشی هوشمند جدید سری A سامسونگ به پورت USB Type-C و حسگر تشخیص اثرانگشت درون صفحه‌ای مجهز خواهد بود. در قسمت عقب نیز شاهد سیستم دوربین سه تایی به همراه پشتیبانی از آنتن MST و کارت حافظه میکرو اس‌دی هستیم.

باتوجه به اینکه صفحه پشتیبانی این گوشی هوشمند هم اکنون در وب‌سایت رسمی سامسونگ راه‌اندازی شده این انتظار می‌رود که به زودی شاهد عرضه این دستگاه در بازار باشیم. متاسفانه در این صفحه هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات Galaxy A50 درج نشده است. براساس شایعات این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد با طراحی Infinity-U و رزولوشن 1080 در 2340 پیکسلی برخوردار بوده و نسبت تصویر 19.5:9 را ارائه می‌دهد.

Galaxy A50Galaxy A50

توان پردازشی در این گوشی توسط یک چیپست هشت هسته‌ای Exynos 9610 تامین خواهد شد که بر اساس لیتوگرافی 10 نانومتری تولید شده و چهار هسته ARM Cortex-A73 با سرعت 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته ARM Cortex-A53 با سرعت 1.7 گیگاهرتزی را شامل می‌شود. این گوشی هوشمند در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی به ترتیب با 4 و 6 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد.

در قسمت پشتی شاهد یک سیستم دوربین سه تایی شامل یک دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی، دوربین فوق واید 8 مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج 5 مگاپیکسلی هستیم. دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی نیز برای کاربران علاقه‌مند در نظر گرفته شده است. در نهایت یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی وظیفه تامین انرژی این قطعات را برعهده خواهد داشت.

منبع: mspoweruser

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید