موبایل

تصاویری از گوشی سامسونگ Galaxy A6s در اسناد TENAA مشاهده شد

Galaxy A6s

گوشی هوشمند SM-G6200 سامسونگ اخیرا در اسناد TENAA سازمان تنظیم مقررات مخابراتی کشور چین مشاهده شد. شایعات قبلی حاکی از آن بودند که این گوشی هوشمند احتمالا همان Galaxy P30 خواهد بود. اما براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، سری Galaxy P سامسونگ وجود خارجی نداشته و گلکسی پی30 این کمپانی نیز به عنوان یک گوشی هوشمند سری Galaxy A عرضه خواهد شد.

در این گزارش همچنین مشخص شده که این گوشی هوشمند در تمام بازارهای آسیایی Galaxy A6s نام داشته و در کشور چین نیز عرضه می‌شود. باتوجه به سیاست جدید سامسونگ، تمرکز اصلی آنها برای گوشی‌های جدید Galaxy A6s، Galaxy A7 (2018) و Galaxy A9 Pro (2018) بازار کشور چین خواهد بود؛ بازاری که سهم سامسونگ از آن در سه ماهه چهارم سال 2017 تنها 0.8 درصد بوده است.

اما این گوشی هوشمند در بازارهای جهانی با نام متفاوتی عرضه خواهد شد تا به راحتی از Galaxy A6 و Galaxy A6+ قابل تشخیص باشد. براساس اطلاعات منتشر شده جدید به نظر می‌رسد دو گوشی هوشمندGalaxy A9 Pro (2018)  و Galaxy A6s به صورت یکجا در تاریخ 11 اکتبر معرفی شوند.

Galaxy A6s

به احتمال زیاد فروش این دو گوشی هوشمند نیز در فاصله کمی پس از معرفی رسمی آغاز می‌شود. متاسفانه هنوز در خصوص قیمت احتمالی این دو محصول حرفی زده نشده است.

تا به این لحظه چند تصویر از گوشی SM-G6200 منتشر شده و برخی از مشخصات فنی آن در دست می‌باشد. نمایشگر 5.98 اینچی، باتری 3300 میلی‌آمپرساعت و ابعاد 156.14 در 76.8 در 8.39 میلی‌متری از جمله مشخصات این اسمارت‌فون هستند. انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی هوشمند منتشر شود.

همچنین براساس تصاویر فاش شده از این محصول می‌توان یک نمایشگر Infinity Display با نسبت تصویر 18.5:9، دوربین دوتایی عمودی و حسگر اثرانگشت در بخش عقبی گوشی را مشاهده کرد. گوشی هوشمند Galaxy A9 Pro (2018) نیز به عنوان محصولی رده بالا با مشخصات فنی بهتر روانه بازار خواهد شد.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید