سایر گجت‌ها, لپ‌تاپ

اطلاعات جدیدی از Surface Pro 6 و Surface Laptop 2 منتشر شد

Surface Pro 6

همان طور که احتمالا اطلاع دارید مایکروسافت قرار است در تاریخ دوم اکتبر سال میلادی جاری در شهر نیویورک سیتی رویدادی بزرگ داشته باشد. البته از آنجایی که در این رویداد صرفا قرار است از محصولات جدید سری محبوب سرفیس با پردازنده‌ قوی‌تر و رنگ جدید مشکی رونمایی شود نمی‌توان انتظار یک رویداد غافلگیرکننده یا هیجان انگیز را داشت.

به عبارت دیگر مایکروسافت قصد معرفی یک Surface Pro کاملا جدید و یا دستگاهی نوآورانه را ندارد. تصاویری که اخیرا از تبلت Surface Pro 6 در فضای اینترنت منتشر شده نشان می‌دهد که این غول نرم‌افزار تغییرات ظاهری نسبتا جزیی را در این محصول ارائه خواهد نمود.

همچنین این طور که به نظر می‌رسد نباید در رویداد دوم اکتبر مایکروسافت انتظار معرفی دستگاه جنجالی Andromeda را داشته باشیم. در واقع پروسه طراحی و تولید این محصول به طول انجامیده و باتوجه به تاخیرهای صورت گرفته احتمالا آن را در سال میلادی آینده شاهد خواهیم بود.

براساس گزارش‌های منتشر شده مایکروسافت به سختی در تلاش است تا دو محصول جدید Surface Pro 6 و Surface Laptop 2 خود را برای معرفی رسمی آماده کند. به گفته Roland Quandt که یکی از منابع معتبر و قابل اعتماد محسوب می‌شود، سرفیس پرو 6 و دومین نسل از سرفیس لپ‌تاپ با همان قیمت مدل‌های قبلی عرضه خواهند شد. شایان ذکر است که سرفیس لپ‌تاپ و سرفیس پرو این روزها با قیمت پایه 799 دلار قابل خرید هستند.

اگر جزو طرفداران Surface Book 2 هستید و انتظار دارید آن را در رویداد آینده مایکروسافت ببینید باید بگوییم این اتفاق نخواهد افتاد. براساس اطلاعات موجود، مایکروسافت فعلا تصمیمی برای تولید نسل دوم سرفیس بوک ندارد.

به گفته مایکروسافت Surface Pro 6 و Surface Laptop 2 از سخت‌افزار ارتقا یافته برخوردار بوده و این یعنی ممکن است هیچ‌گونه تغییراتی را در زمینه طراحی شاهد نباشیم. همچنین قرار است یک نسخه مشکی رنگ از این دو دستگاه نیز برای نخستین بار عرضه شود. انتظار می‌رود سرفیس‌های جدید مایکروسافت قبل از شروع فصل تعطیلات میلادی روانه بازار شوند.

منبع: windowslatest

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید