موبایل

زرد یکی از گزینه‌های رنگی موجود برای گلکسی اس10 خواهد بود

گلکسی اس10

همان طور که می‌دانید سامسونگ در آینده‌ای نزدیک از مدل‌های مختلف گوشی هوشمند گلکسی اس10 خود رونمایی خواهد نمود. این تولیدکننده موفق کره‌ای معمولا گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس و گلکسی نوت را در رنگ‌های جذاب و زیبایی عرضه می‌کند اما براساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده‌اند این احتمال وجود دارد که یک گزینه رنگی کاملا جدید و منحصر به فرد به نام زرد را نیز شاهد باشیم!

برای آن دسته از کاربرانی که احتمالا در جریان اخبار منتشر شده پیرامون این دهمین نسل از سری گلکسی اس سامسونگ نیستند باید بگوییم که این غول کره‌ای قصد دارد پرچمدار جدیدش را این بار در چند مدل عرضه کند. در واقع سامسونگ تاکنون گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس خود را در دو معمولی و پلاس عرضه می‌کرد اما براساس شایعات ظاهرا باید انتظار 3 یا 4 مدل متفاوت از گلکسی اس10 را داشته باشیم.

این گوشی هوشمند که سال آینده روانه بازار خواهد شد به احتمال زیاد از سه نسخه بهره می‌برد که ویژگی اصلی آنها ابعاد کوچکتر، قیمت ارزان‌تر و صفحه نمایش تخت و معمولی می‌باشد. براساس اطلاعاتی که به تازگی منشتر شده به نظر می‌رسد نسخه Lite گلکسی اس10 از یک گزینه رنگی جالب و قابل توجه به نام زرد نیز بهره خواهد برد!

البته هنوز مطمئن نیستیم دقیقا چه غلظتی از رنگ زرد را شاهد خواهیم بود، اما اگر این همان رنگ زردی باشد که در قلمS Pen  فبلت گلکسی نوت 9 شاهد بودیم، احتمالا نتیجه کار بسیار جذاب و زیبا خواهد بود. اما سایر گزینه‌های رنگی که سامسونگ در گلکسی اس10 لایت ارائه خواهد نمود شامل سفید، مشکی، سبز و آبی می‌شود.

البته توجه داشته باشید که هنوز هیچ اطلاعات رسمی از سوی سامسونگ در این زمینه ارائه نشده و به همین دلیل به موارد ذکر شده صرفا به چشم یک شایعه نگاه کنید. انتظار می‌رود سامسونگ مدل‌های مختلف پرچمدار جدید سری گلکسی اس خود را اوایل سال میلادی آینده روانه بازار کند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید