موبایل

طراحی احتمالی Huawei P30 Pro در تصویری فاش شد

Huawei P30 Pro

این روزها دیگر فاصله زیادی با سال 2019 میلادی نداریم و انتظار می‌رود در سال میلادی آینده کمپانی‌هایی مانند هواوی از پرچمداران جدید خود رونمایی کنند. هواوی به طور معمول هر سال دو گوشی هوشمند پرچمدار (معمولا از سری P) را روانه بازار می‌کند. باتوجه به روند نام‌گذاری مدل‌های عرضه شده در این سری، به نظر می‌رسد دو پرچمدار سال میلادی آینده این تولیدکننده چینی P30 و Huawei P30 Pro نام داشته باشند.

در صورتی که تا به این لحظه اطلاعات رسمی خاصی در رابطه با این دو مدل جدید منتشر نشده اما براساس توییت جدیدی که توسط بن گسکین منتشر شده حداقل می‌توانیم با طراحی کلی گوشی Huawei P30 Pro آشنایی پیدا کنیم. به گفته گسکین، این رندرها براساس تصاویر قاب‌های پی30 پرو که مدتی فاش شده بودند طراحی شده و به طور کامل خیالی و مفهومی محسوب نمی‌شوند.

Huawei P30 Pro

باتوجه به تصویر می‌توان متوجه شد که هواوی تغییرات گسترده‌ای را در بخش طراحی اعمال نکرده و هنوز هم می‌توان پوششی براق و حساس به نور را در قسمت پشتی مشاهده نمود. البته در Huawei P30 Pro ناچ بالایی کوچکتر شده و نسبت به به دو گوشی هوشمند پی20 و میت 20 فضای کمتری از صفحه نمایش را اشغال نموده است.

اما نکته جالب دیگری که می‌توان در تصویر رندر شده مشاهده کرد سیستم دوربین چهارتایی و جدید هواوی است که احتمالا برای نخستین بار در این گوشی هوشمند پرچمدار شاهدش خواهیم بود. در رابطه با مشخصات فنی Huawei P30 Pro هنوز هیچ اطلاعات رسمی منتشر نشده و فعلا فقط حدس و گمان‌هایی وجود دارد. براین اساس انتظار می‌رود هواوی از جدیدترین چیپست Kirin خود در این گوشی هوشمند استفاده کند.

هنوز نمی‌دانیم صفحه نمایش این پرچمدار چه ابعاد و یا رزولوشنی را ارائه خواهد داد، دوربین چهارتایی آن چه ویژگی‌ها و توانمندی‌هایی دارد و بسیاری موارد دیگر که فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *