موبایل

سامسونگ نمایشگرهای اولد Huawei P30 Pro را تامین می‌کند

Huawei P30 Pro

کمپانی سامسونگ الکترونیکس اگرچه این روزها رقابت بسیار شدیدی را با شرکت‌هایی مانند اپل و هواوی تجربه می‌کند اما همچنان تمایل دارد روابط تجاری و همکاری‌های دوطرفه‌ خود را با این کمپانی‌ها نیز ادامه دهد. برای مثال بخش Samsung Display که طراحی، توسعه و تولید پنل‌های نمایشگر این غول فناوری را برعهده دارد مسئولیت تامین پنل‌های نمایشگر اولد را برای گوشی آیفون ایکس اپل برعهده گرفته بود و حالا به نظر می‌رسد سامسونگ مسئولیت مشابه‌ای را برای گوشی هوشمند پرچمدار Huawei P30 Pro برعهده گرفته باشد.

ظاهرا براساس قرارداد همکاری بین این دو غول فناوری، سامسونگ قرار است صفحات نمایش OLED خمیده‌ای که در گوشی هوشمند پی30 پرو به کار گرفته خواهند شد را تامین کند. همان طور که احتمالا اطلاع دارید سامسونگ تقریبا بازار صفحات نمایش اولد مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند را در تسخیر خود دارد. این موضوع نه فقط به علت توانایی این غول کره‌ای برای تولید صفحات نمایش اولد با کیفیت، بلکه به علت توانایی آنها در تولید با تیراژ بسیار بالا که نیازهای هر مشتری کوچک و بزرگی را به راحتی برطرف می‌کند، اتفاق افتاده است.

این یکی از همان دلایلی است که اپل برای تامین صفحات نمایش خود سامسونگ را انتخاب کرد و از آنجایی که این گونه همکاری‌ها معمولا عمومی نشده و در پشت پرده باقی می‌مانند تقریبا می‌توانید مطمئن باشید که شرکت‌های کوچک و بزرگ دیگری نیز هستند که برای تامین پنل‌های نمایشگر گوشی‌های هوشمند خود به سراغ سامسونگ رفته‌اند.

براساس شایعات منتشر شده، سامسونگ دیسپلی نه تنها پنل‌های اولد را تامین می‌کند بلکه اکنون به عنوان تامین کننده انحصاری این پنل‌ها برای گوشی هوشمند Huawei P30 Pro نیز محسوب می‌شود.

پیش‌تر گفته می‌شد که هواوی پنل‌های نمایشگر گوشی جدید خود را از BOE و یا ال‌جی تامین خواهد نمود. اما باتوجه به کیفیت بسیار بالای صفحات نمایش اولد کمپانی سامسونگ، هواوی در نهایت تصمیم گرفت وظیفه تامین نمایشگرهای Huawei P30 Pro خود را به این تولیدکننده کره‌ای محول نماید.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *