موبایل

گوشی Huawei Nova 4 با یک حفره درون صفحه نمایش معرفی شد

Huawei Nova 4

همان طور که می‌دانید طراحی ناچ در مدتی کوتاهی توانست به یکی از استانداردهای موجود در گوشی‌های هوشمند پرچمدار تبدیل شود اما به نظر می‌رسد این نوع طراحی به زودی با یک فناوری جدید جایگزین خواهد شد. کمپانی هواوی به تازگی از گوشی هوشمند Huawei Nova 4 خود رونمایی کرد و همان طور که در تصویر می‌توانید ببینید هواوی ناچ بالایی را حذف و در عوض یک حفره دایره‌ای شکل را درون صفحه نمایش به کار برده تا دوربین جلو در آن قرار بگیرد.

وقتی می‌گوییم طراحی ناچ با گزینه‌ای جدید تعویض خواهد شد به این علت است که نه تنها هواوی بلکه سامسونگ نیز در حال کار بر روی این موضوع است. این کمپانی کره‌ای چند روز پیش از گوشی هوشمند Galaxy A8s خود رونمایی کرد. این گوشی از پنل صفحه نمایش جدید سامسونگ Infinity-O که مجهز به یک حفره در قسمت بالایی است بهره می‌برد.

هنوز نمی‌دانیم که در طراحی گوشی‌های هوشمند آینده هواوی و سامسونگ نیز شاهد این صفحات نمایش حفره‌دار خواهیم بود یا نه اما به هر حال فعلا این دو کمپانی رویکرد مذکور را برای جایگزینی طراحی ناچ در پیش گرفته‌اند.

از نظر مشخصات گوشی هوشمند Huawei Nova 4 با توجه ویژه‌ای به بخش عکاسی طراحی شده و دوربین جلویی آن از یک سنسور 25 مگاپیکسلی برخوردار است. هواوی در این گوشی از یک سیستم دوربین سه‌تایی در قسمت پشتی بهره برده و نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی در بخش جلویی خودنمایی می‌کند. این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده و وضوح تصویر 2310 در 1080 پیکسلی را ارائه می‌دهد.

وظیفه پردازش اطلاعات در Huawei Nova 4 بر عهده یک چیپست Kirin 970 هواوی است که پیش‌تر نیز در گوشی پی20 پرو شاهد بودیم. در زمینه رم نیز هواوی با 8 گیگابایت نوید عملکردی درخشان را به کاربران می‌دهد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *