موبایل

گوشی تاشو سامسونگ به یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی مجهز است

سامسونگ

همان طور که می‌دانید این روزها اخبار مختلفی پیرامون تلاش کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند برای ارائه نخستین گوشی تاشدنی خود منتشر می‌شود. از جمله این کمپانی‌ها می‌توان به سامسونگ، ال‌جی و هواوی اشاره نمود. سامسونگ مدتی پیش در جریان کنفرانس سالیانه توسعه دهندگانش تایید کرد که در حال ساخت یک گوشی هوشمند تاشدنی است.

متاسفانه در رویداد مذکور به غیر از تایید وجود این گوشی هوشمند، اطلاعات دیگری در خصوص آن ارائه نشد و به همین دلیل با گذشت چندین ماه از انتشار شایعات مختلف پیرامون این محصول هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در رابطه با ابعاد صفحه نمایش و رزولوشن آن، چیپست به کار رفته، قیمت و غیره نداریم. براساس تحقیقاتی که توسط موسسه CGS-CIMB Research کشور کره انجام شده، برخی پیش‌بینی‌ها در خصوص این گوشی هوشمند تاشو و به طور موردی اندازه باتری آن صورت گرفته است.

در صورتی که گزارش مذکور صحت داشته باشد به نظر می‌رسد سامسونگ قصد به کارگیری یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی را در این گوشی هوشمند داشته باشد. هنوز مشخص نیست که چرا این گوشی هوشمند تاشو باید به این باتری بسیار بزرگ و قابل توجه مجهز شود. شاید یکی از مهمترین دلایل، نیاز به تامین انرژی دو صفحه نمایش باشد که سامسونگ را مجاب به استفاده از چنین باتری بزرگی نموده است.

البته فعلا خیلی زود است بخواهیم در خصوص وضعیت شارژدهی این باتری اظهار نظر کنیم، چرا که با بزرگ شدن باتری شاهد اضافه شدن یک نمایشگر دیگر نیز هستیم که ممکن است بر روی شارژدهی باتری تاثیر محسوسی بگذارد.

براساس شایعاتی که تا به این لحظه منتشر شده‌اند، این گوشی هوشمند تاشو باید از یک نمایشگر 7.3 اینچی در حالت کاملا باز بهره ببرد. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ این محصول را در تعداد محدودی تولید خواهد نمود که این تعداد محدود نیز به احتمال زیاد در سه‌ماهه دوم سال 2019 روانه بازار خواهند شد. البته اگر به گوشی تاشو سامسونگ علاقه‌مند شده‌اید باید بگوییم که احتمالا از قیمت بالایی(در حد 1800 دلار!) برخوردار خواهد بود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *