موبایل

مشخصات فنی هر سه مدل Galaxy S20 فاش شد؛ اسنپدراگون 865 و 12 گیگابایت رم!

مشخصات فنی هر سه مدل Galaxy S20 فاش شد؛ اسنپدراگون 865 و 12 گیگابایت رم!

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ قرار است به زودی از گوشی‌های هوشمند خانواده Galaxy S20 خود رونمایی کند. به تازگی هر سه مدل از این خانواده جدید در دیتابیس Geekbench 5.1 رویت شدند و براساس تصاویر منتشر شده از این دیتابیس می‌توان امتیازات و مشخصات فنی آنها را نیز مشاهده کرد.

این سه مدل که قرار است در بازارهای کره جنوبی و ایالات متحده عرضه شوند برخلاف مدل‌های اروپایی که از چیپست بومی سامسونگ Exynos 9830 بهره می‌برند، به چیپست اسنپدراگون 865 مجهز شده‌اند. هر سه مدل گلکسی اس20 به 12 گیگابایت رم مجهز خواهند بود. مقادیری که بنچمارک‌های Geekbench 5.1 نشان می‌دهند البته کمتر است چرا که بخشی از رم به تراشه گرافیکی اختصاص می‌یابد و در نرم‌افزار به عنوان حافظه رم شناسایی نمی‌شود.

با توجه به اینکه در هر سه مدل از چیپست اسنپدراگون 865 استفاده شده امتیاز بنچمارک برای هر سه مدل Galaxy S20 تقریبا یکسان بوده و تفاوت‌های جزیی در این بخش نیز به احتمال زیاد در فرم‌ویر نهایی قابل مشاهده نخواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده سه مدل Galaxy S20+ ،Galaxy S20 و Galaxy S20 Ultra به ترتیب با شماره مدل SM-G981 ،SM-G986 و SM-G988 عرضه خواهند شد. حرف N و U در شماره مدل گوشی به ترتیب نشان دهنده کشور کره جنوبی و ایالات متحده است.

با توجه به سابقه نامگذاری سامسونگ، انتظار می‌رود مدل‌های G980 و G985 گلکسی اس20 با پشتیبانی از فناوری ارتباطی نسل پنجم یا 5G به بازار عرضه شوند. هنوز مشخص نیست که مدل S20 Ultra دارای نسخه LTE خواهد بود یا خیر، اما براساس اطلاعاتی که تا به این لحظه داریم احتمالا پاسخ این سوال خیر خواهد بود. مدل‌های LTE برای بازارهایی عرضه خواهند شد که اپراتورها قصد راه‌اندازی شبکه‌های نسل پنجم را داشته باشند.

منبع: gsmarena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *