موبایل

سامسونگ از حسگر 64 مگاپیکسلی در Galaxy A70S استفاده می‌کند

سامسونگ از حسگر 64 مگاپیکسلی در Galaxy A70S استفاده می‌کند

همان طور که اطلاع دارید کمپانی سامسونگ به تازگی گوشی هوشمند Galaxy A70 را روانه بازار کرده است و در واقع این محصول در حال حاضر یک گوشی هوشمند تازه وارد به بازار به حساب می‌آید. اما براساس گزارشی جدید به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند یک نسخه جدید تحت عنوان Galaxy A70S نیز خواهد داشت.

در واقع این نسخه از عضو جدید خانواده Galaxy A سامسونگ قرار است به یک حسگر 64 مگاپیکسلی در بخش دوربین مجهز شود که در این صورت نخستین دوربین 64 مگاپیکسلی به کار رفته بر روی یک گوشی هوشمند خواهد بود.

براساس اطلاعاتی که منابع نزدیک به سامسونگ منتشر کرده‌اند، گوشی هوشمند Galaxy A70S این شرکت قرار است در نیمه دوم سال میلادی جاری روانه بازار شده و به احتمال زیاد از یک حسگر دوربین جدید با کیفیت 64 مگاپیکسلی تحت عنوان GW1 بهره خواهد برد.

 

این حسگر در واقع ترکیبی از فناوری ISOCELL و تکنولوژی چهار لایه‌ای Tetracell می‌باشد که با جمع آوری اطلاعات پیکسل‌ها، آنها را در قالب یک پیکسل واحد ارائه داده و تصاویری با جزییات بهتر، نویز کمتر در شرایط نوری نامطلوب و همچنین محدوده دینامیکی وسیع‌تر و بهتر را به ثبت می‌رساند.

از آنجایی که سیاست جدید سامسونگ به کارگیری تکنولوژی‌های جدید در گوشی‌های هوشمند میان رده است، به نظر می‌رسد این اطلاعات صحت داشته باشند. بنابراین Galaxy A70S احتمالا نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که از یک دوربین 64 مگاپیکسلی بهره برده و پس از آن نوبت به پرچمداران سامسونگ خواهد رسید که احتمالا گلکسی نوت 10 می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی در این زمینه باشد.

منبع: gsmarena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *