موبایل

سامسونگ Galaxy Note 10 به چهار دوربین مجهز خواهد بود

Galaxy Note 10

در کنگره جهانی موبایل 2019 کمپانی سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی اس10 نسخه 5G رونمایی کرد که یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های آن نسبت به سایر نسخه‌ها علاوه بر پشتیبانی از فناوری ارتباطی نسل پنجم یا 5G، به کارگیری سیستم دوربین چهارتایی در قسمت عقب آن است. این نخستین باری نیست که سامسونگ از یک دوربین چهارتایی در پشت گوشی استفاده می‌کند.

اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ پیش‌تر نیز این کار را در گوشی هوشمند Galaxy A9 نیز انجام داده بود. اما حالا براساس گزارشی جدید که از سوی وب‌سایت سم‌موبایل منتشر شده، به نظر می‌رسد این تولیدکننده کره‌ای قصد دارد یک بار دیگر این کار را در گوشی هوشمند Galaxy Note 10 نیز تکرار کند. این محصول درو اقع دومین پرچمدار این شرکت است که به احتمال زیاد در اواخر سال میلادی جاری روانه بازار خواهد شد.

هنوز نمی‌دانیم که Galaxy Note 10 از چه دوربین‌هایی برخوردار خواهد بود اما به هر حال سامسونگ یا از همان دوربین‌های استفاده شده در نسخه 5G گلکسی اس10 استفاده خواهد کرد و یا به سراغ سنسورها و لنزهای جدید و متفاوتی می‌رود.

از آنجایی که سامسونگ پیش‌تر نیز یک بار این کار را انجام داده بود تعجبی ندارد اگر باز هم از یک سیستم دوربین چهارتایی به خصوص برای متمایز نمودن Galaxy Note 10 از گلکسی اس10 استفاده کند. هنوز اطلاعات زیادی در خصوص این دوربین چهارتایی و حتی گلکسی نوت 10 در دسترس نمی‌باشد ولی بدون شک این محصول یک پرچمدار قدرتمند سال 2019 خواهد بود که انتظار می‌رود قطعات سخت‌افزاری رایجی مانند جدیدترین چیپست کوالکام یا سامسونگ به همراه صفحه نمایشی بزرگ با پشتیبانی از قلم S Pen و حداقل 6 الی 8 گیگابایت حافظه رم در آن به کار گرفته شوند.

البته فعلا خیلی زود است که در خصوص سطح مشخصات Galaxy Note 10 اظهار نظر کنیم و باید ببینیم در ماه‌های آینده چه اطلاعاتی درباره این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید