موبایل

تصویر منتسب به نمونه اولیه Galaxy S10 دوربین جلو دوتایی را نشان می‌دهد

Galaxy S10

براساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده‌اند به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ در تلاش است تا با عرضه گوشی هوشمند Galaxy S10 حاشیه امنی را در رقابت با سایر تولیدکنندگان شناخته شده بازار اسمارت‌فون‌ها ایجاد نماید. این گوشی هوشمند از نظر طراحی متمایز بوده و در حالی که بسیاری از کاربران انتظار یک ناچ رایج در قسمت بالایی آن را دارند، ظاهرا سامسونگ راهکاری جدید را معرفی خواهد نمود.

تا به این لحظه شایعات و پتنت‌های مختلفی در فضای مجازی رویت شده که طراحی‌های احتمالی را نشان می‌دهند. براساس تصویری جدید که توسط کاربری در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر شده، می‌توان نمونه اولیه گوشی هوشمند Galaxy S10 را مشاهده کرد که از دو دوربین در قسمت جلو و سمت راست صفحه نمایش بهره می‌برد.

Galaxy S10

به طور معمول دوربین‌های جلو در بخش میانی به کار گرفته می‌شوند اما این بار سامسونگ آنها را در قسمت کناری قرار داده است. اگر با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید متوجه می‌شوید که یک ناچ در قسمت بالایی وجود دارد که دوربین‌های جلو در واقع بر روی آن قرار دارند. این در حالیست که شایعات قبلی حاکی از عدم به کارگیری ناچ در Galaxy S10 بودند.

البته توجه داشته باشید که این تصویر نمونه اولیه گوشی هوشمند گلکسی اس10 را نشان می‌دهد و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که سامسونگ طراحی‌های دیگری را هم در نظر داشته باشد. در واقع شاید در روزهای آینده تصاویری از نمونه‌های اولیه دیگر Galaxy S10 با طراحی‌های متفاوت را مشاهده کنیم که سامسونگ در نهایت باید از بین آنها گزینه مناسب را انتخاب نماید.

حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش نیز به نوعی ضخیم محسوب می‌شوند اما همان طور که گفتیم این تصاویر مربوط به نمونه اولیه گوشی بوده و حتی ممکن است گوشی در یک قابل مخصوص قرار گرفته باشد. براساس جدیدترین اطلاعات سامسونگ قرار است مدل‌های گلکسی اس10 را در اوایل سال میلادی آینده معرفی کند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید