موبایل

چهارمین مدل گلکسی اس10 تنها در ایالات متحده و کره جنوبی عرضه می‌شود

گلکسی اس10

در حال حاضر شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهند سامسونگ قصد دارد سه نسخه متفاوت از گوشی هوشمند گلکسی اس10 خود را در سال میلادی جاری روانه بازار کند. اگرچه برخی از شایعات حاکی از آن هستند که این گوشی یک نسخه چهارم مجهز به فناوری ارتباطی 5G نیز خواهد داشت، اما هنوز هیچ اطلاعات رسمی در خصوص وجود یا عدم وجود این نسخه در دسترس نیست.

براساس گزارش جدید و جالبی که امروز منتشر شده به نظر می‌رسد نسخه چهارم از گلکسی اس10 دارای شماره مدل SM-G977 بوده و از فناوری ارتباطی نسل پنجم نیز بهره می‌برد. در گزارش منتشر شده در وب‌سایت گلکسی‌کلاب، دستگاه مذکور در مرحله طراحی و توسعه قرار داشته و از این نظر فاصله چندانی با سه مدل دیگر ندارد.

گفتنی است سامسونگ براساس شایعات باید گوشی‌های هوشمند جدید سری گلکسی اس خود را سال میلادی آینده روانه بازار کند، این گوشی‌ها شامل یک نسخه ارزان قیمت Galaxy S10 Lite، Galaxy S10 و +Galaxy S10 هستند.

کوالکام در جریان رویدادی که چندی پیش برگزار کرد تمرکز ویژه‌ای بر روی هواوی داشت و به این مطلب اشاره کرد که این کمپانی نخستین گوشی هوشمند مجهز به فناوری نسل پنجم را روانه بازار خواهد کرد. این در حالیست که چیپست اسنپدراگون 855 به طور مستقیم قابلیت پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G را ندارد. از سوی دیگر سامسونگ نیز به نوعی قابلیت 5G را در دستگاهی که گفته می‌شود نمونه اولیه گلکسی اس10 می‌باشد، نشان داده است.

علاوه بر این، اطلاعاتی که در گلکسی‌کلاب منتشر شده حاکی از آن است که احتمالا نسخه چهارم گلکسی اس10 تنها در ایالات متحده و کره جنوبی عرضه خواهد شد. در این گزارش همچنین قیمت +Galaxy S10 را بالای 1500 دلار اعلام کرده و اگر نسخه‌ای چهارم مجهز به قابلیت 5G هم درکار باشد باید انتظار قیمت بالاتری را نیز داشته باشید.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید