موبایل

گلکسی اس10 پلاس از حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌ای بهره می‌برد

حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌ای

یکی از شایعاتی که بارها و بارها در خصوص گوشی هوشمند گلکسی اس10 مطرح شده احتمال برخورداری حداقل یکی از مدل‌های این سری از حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌ای می‌باشد. باتوجه به اینکه در هیچ کدام از تصاویر فاش شده از این گوشی هوشمند شاهد یک حسگر اثرانگشت فیزیکی نبودیم این احتمال تا حد زیادی مطرح است که سامسونگ قصد استفاده از این نوع حسگرهای اثرانگشت جدید را در گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس10 خود داشته باشد.

اما حالا براساس تصاویر جدیدی که توسط حساب کاربری سئودی اندروید در توییتر منتشر شده به نظر می‌رسد یک آیکون در صفحه نمایش گوشی هوشمند گلکسی اس10 پلاس وجود دارد که نشان دهنده حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌ای در آن می‌باشد. در واقع این آیکون به کاربر نشان می‌دهد که انگشتان(یا صرفا انگشت شست) خود را در کجا قرار دهد تا به راحتی شناسایی شود.

تا به این لحظه شایعاتی که در خصوص این سری از پرچمداران گلکسی اس منتشر شده حاکی از آن هستند که دو مدل گلکسی اس10 و گلکسی اس10 پلاس به حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌ای مجهز خواهند بود. این در حالیست که حتی در تصاویر رویت شده از نسخه ارزان قیمت گلکسی اس10 نیز شاهد یک حسگر اثرانگشت فیزیکی نیستیم و به همین دلیل ممکن است این حسگر در سمت کناری گوشی تعبیه شده باشد. به هر حال باتوجه به این شایعات به نظر می‌رسد نسخه ارزان قیمت گلکسی اس10 از این نوع حسگر اثرانگشت جدید بهره‌مند نخواهد بود که بدون شک یکی از دلایل آن پایین نگه داشتن هزینه‌های تولید توسط سامسونگ می‌باشد.

خیلی کنجکاویم بدانیم حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌ای سامسونگ که نخستین بار در این سری ارائه می‌شود چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. همچنین این نکته را هم باید ذکر کنیم تا به این لحظه اکثر حسگرهای درون صفحه‌ای که ارائه شدند از فناوری اپتیکال استفاده می‌کنند، اما براساس شایعات ممکن است حسگر اثرانگشت جدید سامسونگ از فناوری آلتراسونیک بهره ببرد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *