سایر گجت‌ها

تقریبا تمام آیپد پروهای جدید اپل به فروش رسیده‌اند

آیپد پروهای

آیپد پروهای جدید اپل نسبت به نسل‌ قبلی قیمت بالاتری دارند اما با این حساب باز هم در زمینه عملکرد فروش بسیار عالی ظاهر شده‌اند. برخلاف افزایش قیمتی که مدل‌های جدید آیپد پرو داشته‌اند ظاهرا کاربران مشکلی با این قضیه نداشته و تقریبا تمامی موجودی این تبلت‌های محبوب یک هفته پیش از آغاز عرضه رسمی که هفتم نوامبر خواهد بود، به فروش رفته‌اند.

براساس اعلام وب‌سایت رسمی اپل موجودی سه کانفیگ مختلف از آیپد پروهای جدید تقریبا به اتمام رسیده و ارسال آنها چند هفته پس از تاریخ عرضه رسمی انجام خواهد گرفت. البته هنوز هم کانفیگ‌هایی از آیپدهای جدید اپل وجود دارند که فعلا موجودی نسبتا خوبی داشته و کاربرانی که آنها را سفارش دهند می‌توانند امیدوار باشند که تنها چند روز پس از تاریخ 7 نوامبر، تبلت خود را دریافت خواهند نمود.

البته اگر قصد دارید هر چه سریعتر دستتان به آیپد پروهای جدید اپل برسد باید عجله کنید چرا که موجودی این کانفیگ‌ها نیز ممکن است هر لحظه به اتمام برسد.

از آنجایی که هنوز آمار و ارقام دقیقی در خصوص تعداد آیپدهای فروخته شده در دسترس نیست، نمی‌توان در زمینه میزان محبوبیت یا پرفروش بودن آیپد پروهای جدید اپل تحلیل درستی داشت چرا که اصلا مشخص نیست موجود اپل چه تعداد بوده است. از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که باتوجه به طراحی جدید و ویژگی‌های منحصر به فردی که در مدل‌های جدید iPad Pro به کار گرفته شده‌، محدودیت‌ها و کاستی‌هایی در زمینه تامین قطعات اتفاق افتاده باشد که بدون شک بر روی پاسخگویی به تقاضای موجود تاثیرگذار خواهند بود.

با این حال باتوجه به محبوبیت بالای تبلت‌های آیپد که همیشه فروش بالایی را تجربه کرده‌اند، اصلا بعید نیست که حتی با وجود تعداد زیادی موجودی، باز هم با کمبود مواجه شویم. بازخوردهای اولیه از آیپدهای جدید اپل بسیار مثبت و امیدوارکننده بوده و این طور به نظر می‌رسد که اپل سرانجام ویژگی‌هایی که کاربران مدتهاست به دنبال آنها هستند را ارائه داده است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید