سخت‌افزار

ای‌دیتا فلش مموری‌های UD230 و UD330 را عرضه کرد

UD330

کمپانی ADATA Technology که یکی از نام‌های شناخته شده و معتبر در حوزه تولید ماژول‌های حافظه DRAM، حافظه‌های فلش NAND و لوازم جانبی موبایل محسوب می‌شود امروز دو فلش مموری جدید خود را با عنوان UD230 و UD330 عرضه کرد.

این دو محصول بدون درب بوده و از یک کاور با طراحی تاشو و یک دستگیره مخصوص برای آویزان کردن از جاسوییچی، زنجیر و نظیر آن بهره می‌برد. بدین ترتیب کاربر قادر است به راحتی آنها را با خود حمل کرده و از ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب آنها در هر مکان و زمانی بهره ببرد.

مدل UD230 از رابط اتصال USB 2.0 برخوردار بوده و در ظرفیت حداکثر 64 گیگابایتی عرضه می‌شود؛ این در حالی است که فلش مموری UD330 با رابط اتصال مدرن USB 3.1 ظرفیت ذخیره‌سازی معادل 128 گیگابایتی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

UD330

هر دو مدل توسط فناوری چیپ بر روی برد یا COB تولید شده که به کاهش ابعاد و مقاومت بهتر در برابر آب، ضربه و گرد و غبار کمک شایانی نموده است. طراحی بدون درب محافظ در یودی230 و یودی330 برای کاربران حواس‌پرت یک خبر بسیار خوب محسوب می‌شود، کاور تاشو علاوه بر محافظت از پین‌های اتصال فلش، نگرانی از گم کردن درب محافظ را نیز از بین برده است.

علیرغم طراحی جمع و جور، کاربردی و هوشمندانه فلش مموری‌های جدید ای‌دیتا ظرفیت ذخیره‌سازی اطلاعات نسبتا بالایی را با حداکثر 64 و 128 گیگابایت به کاربران ارائه می‌دهند که برای ذخیره‌سازی هزاران سند، تصویر، ویدیو و غیره مناسب خواهند بود.

کاربرانی که این دو فلش مموری جدید را تهیه می‌کنند قادرند نرم‌افزارهای رایگان و کاربردی ADATA UFDtoGO و OStoGO را نیز دریافت نمایند. UFDtoGO نرم‌افزاری بسیار عالی برای کاربرانی است که می‌خواهند رد جستجوهای خود در درایو را پنهان و یا اطلاعات را فشرده و آنها را با استاندارد 256 بیتی AES رمزگذاری کنند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *