سخت‌افزار

توشیبا و وسترن دیجیتال کارخانه جدیدی در ژاپن تاسیس می‌کنند

توشیبا و وسترن دیجیتال کارخانه جدیدی در ژاپن تاسیس می‌کنند

دو شرکت توشیبا و وسترن دیجیتال طی قرارداد همکاری جدید خود قصد راه‌اندازی کارخانه‌ای مشترک با عنوان K1 را دارند. این کارخانه تولیدی هم اکنون توسط توشیبا در شهر کیتاکامی ژاپن در حال ساخت بوده و قرار است در این همکاری مشترک حافظه‌های مبتنی بر فناوری 3D Flash به منظور پاسخگویی هر چه بیشتر تقاضای بالایی که در مصارف مرتبط با دیتاسنترها، گوشی‌های هوشمند و اتومبیل‌های خودران وجود دارد، به تولید برسند.

تاسیس کارخانه K1 براساس انتظار باید تا پاییز سال 2019 به اتمام برسد. سرمایه‌گذاری مشترک دو کمپانی مطرح این حوزه یعنی توشیبا و وسترن دیجیتال به تجهیز هر چه بهتر این کارخانه و در نتیجه امکان تولید حافظه‌های مبتنی بر فناوری 3D Flash 96 لایه‌ای را تا سال 2020 میسر خواهد نمود. قابل ذکر است که محصولات نهایی مبتنی بر این فناوری نیز با فاصله کوتاهی روانه بازار خواهد شد.

توشیبا و وسترن دیجیتال کارخانه جدیدی در ژاپن تاسیس می‌کنند

دو شرکت توشیبا و وسترن دیجیتال با ادامه دادن سرمایه‌ گذاری‌ها و قراردادهای همکاری مختلف در تلاش هستند تا مزیت رقابتی بالاتری را هم در خصوص تیراژ تولید و هم در زمینه به کارگیری فناوری‌های پیشرفته ایجاد نمایند. در حال حاضر تقاضا برای حافظه‌های ذخیره‌سازی مبتنی بر فناوری 3D Flash رو به افزایش بوده و بسیاری از لوازم مصرفی به آنها نیاز دارند. این دو تولیدکننده شناخته شده بازار با همکاری یکدیگر می‌توانند به خوبی به نیازهای این بازار رو به رشد پاسخ دهند.

یاسو ناروکه، ریاست و مدیریت عامل توشیبا مموری در خصوص این همکاری گفته است:

ما در تلاشیم تا جایگاه Toshiba در بازار حافظه‌های ذخیره سازی را به سطح به مراتب بالاتری افزایش دهیم و با همکاری جدیدی که با وسترن دیجیتال انجام خواهیم داد بدون شک قادریم بر روی مزایای رقابتی خود تمرکز نموده و آنها را هر چه بیشتر تقویت نماییم. ما با همکاری مشترک با وسترن دیجیتال حافظه‌های مبتنی بر فناوری 3D Flash را به شکل بهتر و پیشرفته‌تری تولید نموده و از فرصت‌های این بازار بهره خواهیم برد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *