سخت‌افزار

سامسونگ از درایوهای SSD مخصوص دیتاسنتر خود رونمایی کرد

درایوهای SSD

کمپانی سامسونگ اخیرا از سری جدید درایوهای وضعیت جامد خود که به طور ویژه برای استفاده در دیتاسنترها بهینه شده‌اند، رونمایی کرد. این درایوهای SSD به منظور پاسخگویی به کسب‌وکارهایی که به دنبال پردازش سریع اطلاعات حجیم در فرم فکتوری کوچک هستند، طراحی شده‌اند. راهکارهای جدید سامسونگ در چهار سری 860 DCT، 883 DCT ،983 DCT و 983 ZET ارائه شده و عملکردی سریع، ظرفیت‌های بالا و قابلیت دوام و امنیت اطلاعات مناسب با نیازهای سازمانی را در اختیار کاربر قرار خواهند داد.

درایوهای SSD جدید سامسونگ به مراتب بهینه‌تر از سیستم‌های ذخیره‌سازی رایج عمل کرده و به سرورها و دیتاسنترها اجازه می‌دهد تا با مصرف انرژي کمتر و هزینه‌ ارزان جهت خنک‌سازی تجهیزات، هزینه‌های عملیاتی خود را تا حد کاملا محسوسی کاهش دهند.

ذخیره‌سازهای جدید این کمپانی با کاهش تاخیر در عملکرد و جابجایی اطلاعات برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط ایده‌آل محسوب می‌شود. تمامی مدل‌های عرضه شده در چهار سری 860 DCT ،883 DCT ،983 DCT و 983 ZET از پایداری و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و امکان استفاده عملیاتی به صورت 24 ساعته را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. سامسونگ همچنین یک گارانتی 5 ساله را برای این درایوهای جدید در نظر گرفته است.

درایوهای SSD

  • سری 860 DCT به طور ویژه برای سرورهایی که جابجایی اطلاعات سریع و فشار کاری بالا جزو برنامه هر روزه آنها می‌باشد، طراحی شده و تا ظرفیت حداکثر 3.84 ترابایت ارائه می‌شود.
  • سری 883 DCT برای سرورهایی که امنیت اطلاعات از مهمترین اولویت‌های آنهاست طراحی شده و در ظرفیت حداکثر 240 گیگابایتی عرضه می‌گردد.
  • سری 983 DCT از عملکرد بالایی برخوردار بوده و برای سرورهایی مناسب است که از رابط NVMe بهره می‌برند. این درایوهای وضعیت جامد سریع در دو فرم فکتور U.2 و M.2 عرضه شده و سرعت خواندن و نوشتن متوالی حداکثر 3000 و 1900 مگابایت بر ثانیه(فرم U.2) و 3000 و 1400 مگابایت بر ثانیه(M.2) را ارائه می‌دهند.
  • در نهایت درایوهای SSD سری 983 ZET یک راهکار قدرتمند در زمینه کش حافظه محسوب شده که سطح جدیدی از عملکرد و پایداری را ارائه می‌دهد. این سری برای مدیریت دیتابیس‌هایNoSQL  ایده‌آل می‌باشند.

 

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید