سخت‌افزار

Mushkin از اس اس دی جدید Helix-L رونمایی کرد

Mushkin از اس اس دی جدید Helix-L رونمایی کرد

کمپانی Mushkin Enhanced MFG یکی از تولیدکنندگان و طراحان مطرح و شناخته شده در بازار محصولات عملکرد بالا کامپیوترهای شخصی به حساب می‌آید به تازگی از اس اس دی جدید خود تحت عنوان Helix-L را معرفی کرد. این درایو ذخیره سازی از نوع PCIe m.2 بوده و پیش تر در جریان نمایشگاه CES 2019 توسط این کمپانی رونمایی شده بود. این اس اس دی قرار است در ظرفیت‌های 250، 500 و 1024 گیگابایتی روانه بازار شود.

Mushkin در ساخت اس اس دی جدید Helix-L از کنترلر پیشرفته و بهینه SM2263XT PCIe Gen 3 x 4 NVMe استفاده کرده که سرعت‌های خواندن و نوشتن متوالی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این اس اس دی جدید عملکرد فوق‌العاده‌ای را در زمینه ذخیره‌سازی را ارائه داده و باتوجه به فرم فاکتور جمع و جور M.2 2280 خود ظرفیت ذخیره‌سازی بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کاربر می‌تواند به راحتی این درایو ذخیره‌سازی را به لطف ابعاد کوچکش بر روی مادربرد و یا اسلات توسعه نوت‌بوک خود نصب نماید. Helix-L از رابط اتصال فوق سریع PCIe Gen3 x4 M.2 به منظور ارائه حداکثر پهنای باند ممکن بهره برده و از این نظر قادر است درایو‌های ذخیره‌سازی مبتنی بر فناوری اتصال SATA III و حتی اس‌ اس دی‌های M.2 نسل قبل را شکست دهد.

با استفاده از این درایو ذخیره‌سازی پرسرعت می‌تواند سرعت فراخوانی هر چیزی از فایل‌های عکس و ویدیو حجیم و بسیار با کیفیت تا بازی‌های جدید و اپلیکیشن‌های تخصصی را به طور محسوسی افزایش داده و همچنین با سرعت بیشتری نسبت به گذشته از سیستم عامل خود استفاده نمایید.

برایان فلود، مدیر اجرایی بخش توسعه محصول در شرکت Mushkin Enhanced MFG در خصوص این اس اس دی می‌گوید:

Mushkin به خوبی می‌داند که تکنولوژی درایوهای ذخیره‌سازی PCIe NVMe به سرعت در بازار گیمینگ، نرم‌افزارها و کارکردهای تخصصی و محیط‌های مختلف رواج پیدا می‌کند. ما معتقدیمHelix-L  به لطف ویژگی‌هایی مانند HMB، ظرفیت ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت و همچنین قیمت هیجان انگیز قادر است نظر کاربران را به خود جذب نماید.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *