لپ‌تاپ

ایسر از لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک 11.6 اینچی خود رونمایی کرد

لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک

لپ‌تاپ در ابعاد مختلفی در بازار عرضه می‌شوند، اگر به دنبال لپ‌تاپ‌های گیمینگ و یا ورک‌استیشن هستید به ناچار باید به سراغ لپ‌تاپ‌هایی بزرگ و قدرتمند بروید. اما تعداد زیادی از کاربران برای انجام کارهای روزانه خود لپ‌تاپ‌هایی را ترجیح می‌دهند که سبک وزن بوده و قابلیت جابجایی آسانی داشته باشند. اگر شما نیز جزو این دسته از کاربران هستید باید بگوییم که کمپانی ایسر به تازگی از لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک 11.6 اینچی جدید خود که به عنوان تبلت نیز قابل استفاده هستند، رونمایی کرد.

این لپ‌تاپ‌های جدید شامل Chromebook Spin 511 و Spin 311 می‌شوند. هر دو لپ‌تاپ  از طراحی هیبریدی بهره برده و به لطف یک لولای ویژه در بخش میانی قابلیت تا کردن صفحه نمایش به سمت قسمت پشتی لپ‌تاپ وجود دارد. با این کار در واقع لپ‌تاپ خود را به یک تبلت تبدیل نموده‌اید. تفاوت اصلی بین این دو مدل در واقع استفاده از پردازنده نسل هفتم A-Series A4-9120SC شرکت AMD و همچنین کارت گرافیکی حرفه‌ای از سری رادئون AMD در مدل Spin 511 می‌باشد. این در حالیست که در مدل Spin 311 از پردازنده ضعیف‌تر اینتل Celeron N4000 و یا N4100 استفاده شده است.

لپ‌تاپ کروم‌بوک Chromebook 311 ایسر قابلیت استفاده از چیپست AMD را به کاربر می‌دهد اما این مدل برای آن دسته از افرادی که به دنبال لپ‌تاپی با طراحی هیبریدی هستند مناسب نبوده و صرفا اگر به دنبال یک لپ‌تاپ تاشو معمولی با کانفیگ بالاتر هستید باید به سراغ اسپین 311 بروید. به ادعای ایسر این لپ‌تاپ کروم‌بوک از یک صفحه کلید ضدآب و همچنین ترک‌پد مقاوم در برابر رطوبت بهره می‌برد.

لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک جدید ایسر همچنین دارای گواهینامه MIL-STD 810G ایالات متحده بوده و این بدان معنی است که اگر یک یا دو بار لپ‌تاپ از دستتان به زمین بیفتد اتفاقی برای آن رخ نخواهد داد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *