لپ‌تاپ

تعدادی تبلت سرفیس پرو 4 پس از مشکلات فرم‌ویر اخیر مایکروسافت تعویض شدند

سرفیس پرو 4

گاهی اوقات با انتشار یک بروزرسانی ممکن است مشکلاتی در یک دستگاه ایجاد شود که معمولا با انتشار یک بروزرسانی دیگر توسط آن کمپانی مشکلات مذکور برطرف خواهند شد. اما مساله اینجاست که این مشکلات معمولا آنقدر جدی و شدید نیستند که باعث از کار افتادن دستگاه شوند. اگر این اتفاق بیفتد دستگاه غیرقابل استفاده بوده و تنها راه تعویض آن توسط تولیدکننده است.

متاسفانه به نظر می‌رسد این اتفاق برای کاربران تبلت سرفیس پرو 4 رخ داده باشد. براساس پست‌هایی که در انجمن پرسش و پاسخ مایکروسافت منتشر شده، برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که دستگاه‌هایشان پس از برورزسانی به جدیدترین فرم‌ویر ارائه شده توسط این شرکت از کار افتاده و عملا غیرقابل استفاده شده‌اند.

اما برخی کاربران دیگر که شانس بیشتری داشته‌اند از مشکلاتی در بخش پاسخگویی لمسی صفحه نمایش و همچنین روشن نشدن تبلت صحبت کرده‌اند. در برخی دستگاه‌های سرفیس پرو 4 نیز عمل ریستارت به مراتب نسبت به گذشته طولانی‌تر شده است.

کمپانی مایکروسافت از همان لحظات نخستی که شکایات مطرح شدند اعلام کرد که در حال بررسی موضوع بوده و کاربرانی که در حال حاضر با این مشکل مواجه شده‌اند می‌توانند تبلت سرفیس پرو 4 خود را تعویض نمایند. البته بدین منظور ابتدا باید با مایکروسافت تماس گرفته و تقاضای صحبت با مدیر بخش پشتیبانی این شرکت را مطرح کنید. سپس باید به صفحه‌ای که در آن مشکلات تبلت خود را اعلام نموده‌اید اشاره کرده و واجد شرایط تعویض شوید.

این امکان وجود دارد که مایکروسافت در آینده‌ای نزدیک با ارائه یک بروزرسانی دیگر مشکلات پیش‌ آمده را برطرف کند، اما هنوز این شرکت در رابطه با زمان دقیق آپدیت مذکور حرفی نزده و بنابراین برای آن دسته از کاربرانی که فعلا امکان استفاده از تبلت خود را ندارند و یا مشکلات مختلفی با تاثیر مستقیم بر روی کارکردهای آن وجود دارد، شاید گزینه تعویض بهترین راه باشد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید