موبایل

گوشی تاشو سامسونگ Galaxy X احتمالا ماه آینده معرفی می‌شود

Galaxy X

در طول ماه‌های گذشته شایعات مختلفی در خصوص نخستین گوشی هوشمند سامسونگ با قابلیت تا شدن در فضای اینترنت منتشر شده است و این طور به نظر می‌رسد که بالاخره این کمپانی سرنخ‌هایی از این محصول جنجالی را ارائه داده که حاکی از احتمال معرفی رسمی Galaxy X در ماه آینده میلادی می‌باشند.

براین اساس شانس اینکه گلکسی ایکس را در کنفرانس توسعه‌ دهندگان سامسونگ که 11 نوامبر سال جاری برگزار می‌شود بسیار زیاد بوده و از این رو رویداد مهمی به حساب می‌آید. در توییت که اخیرا توسط حساب کاربری رسمی سامسونگ منتشر شد یک تیزر ویدیویی در خصوص این کنفرانس ارائه شد که در آن دو خط به یک پیکان در جهت راست تبدیل شده و سپس مجددا به یک خط عمودی درآمدند.

به وضوح مشخص است که این ویدیو به دستگاه تاشو سامسونگ یعنی Galaxy X اشاره دارد چرا که یک گوشی هوشمند تاشو استاندارد دقیقا در همان وضعیت‌هایی قرار می‌گیرد که این دو خط به نمایش گذاشتند.

اگرچه ممکن است اینها فقط و فقط حدس‌ و گمان‌های ما باشند اما باتوجه به تیزر ویدیویی منتشر شده به احتمال زیاد هم برای کنفرانس توسعه دهندگان سالیانه سامسونگ و هم گوشی هوشمند تاشو این کمپانی بوده است.

البته اگر قصد خرید این گوشی هوشمند منحصر به فرد را دارید خیلی هم خوشحال نباشید چرا که براساس گزارشاتی که به تازگی منتشر شده‌اند Galaxy X با قیمت 1800 دلاری عرضه خواهد شد که خب واقعا گران محسوب می‌شود. سامسونگ تاکنون چندین بار تاریخ عرضه گوشی هوشمند تاشو خود را به تاخیر انداخته است.

احتمالا این کار به دلیل بهبود طراحی و کارایی بهتر این دستگاه از سوی سامسونگ صورت گرفته است. اما علاوه بر سامسونگ، دو کمپانی ال‌جی و هواوی نیز در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند با قابلیت تاشدن هستند که صرفا یک محصول با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر به حساب نیامده و بر روی کاربردی بودن آن توجه زیادی شده است.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید