موبایل

iOS 13 محدودیت 200 مگابایتی دانلود اپ با اینترنت موبایل را حذف می‌کند

iOS 13 محدودیت 200 مگابایتی دانلود اپ با اینترنت موبایل را حذف می‌کند

اوایل هفته جاری شایعاتی به گوش می‌رسید که اپل قصد دارد بی سر و صدا محدودیت حجم دانلود اپلیکیشن تحت اینترنت موبایل را از 150 مگابایت به 200 مگابایت افزایش دهد. خب 50 مگابایت افزایش در حداکثر حجم دانلودی رقم قابل توجهی به حساب نمی‌آید اما حالا متوجه شدیم که اپل تغییر بزرگی را در این بخش ایجاد نموده و شایعات پیشین تنها قصد آماده‌سازی ذهن ما را داشته‌اند.

در جریان رویداد WWDC 2019 که به تازگی برگزار شده، کمپانی اپل سیستم عامل iOS 13 خود را به عنوان جدیدترین آپدیت بزرگ این پلتفرم، معرفی نمود. علاوه بر رونمایی از ویژگی‌ها و بهبودهای جدیدی که در نسخه 13 این سیستم عامل وجود دارد، به نظر می‌رسد در این بروزرسانی بزرگ اپل محدودیت 200 مگابایتی حجم اپ‌های دانلودی تحت اینترنت موبایل را نیز به طور کامل برداشته است.

iOS 13 محدودیت 200 مگابایتی دانلود اپ با اینترنت موبایل را حذف می‌کند

براساس گزارش وب‌سایت معتبر 9to5Mac، حالا کاربران به گزینه‌های جدیدی دسترسی دارند تا در صورت دلخواه این محدودیت را به طور کامل بردارند. این تصمیم اپل که به صورت پیش‌فرض محدودیتی برای اپ‌های دانلودی تحت اینترنت موبایل در iOS 13 تعیین شده قابل درک است، چرا که بسیاری از کاربران وقتی حجم ترافیک اینترنت موبایل خود را از دست داده و به خصوص از این موضوع اطلاعی هم ندارند، ناراحت خواهند شد.

اما اکنون کاربران می‌توانند در صورت تمایل اجازه دانلود هر نوع اپلیکیشن با هر مقدار حجمی را تحت اینترنت موبایل به سیستم عامل iOS 13 بدهند، حتی اگر خیلی بیشتر از 200 مگابایت باشد. همچنین این امکان وجود دارد که هنگام دانلود چنین اپ‌هایی، iOS به آنها هشدار دهد که در حال دانلود چه حجمی از طریق اینترنت موبایل خود هستند.

این تغییرات در نسخه سیزدهم سیستم عامل iOS ارائه خواهند شد و این یعنی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ممکن است اپل ویژگی‌های جدید بیشتری را نیز در این نسخه به کار ببرد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *