سایر گجت‌ها

آیپدهای جدید اپل در نیمه نخست سال 2019 عرضه می‌شوند

اپل

اوایل سال میلادی جاری کمپانی اپل از یک آیپد جدید رده پایین با مشخصات فنی نسبتا قدیمی رونمایی کرد. اگرچه قیمت رقابتی در این بخش از بازار و همچنین این واقعیت که آیپد ارزان قیمت از قلم اپل پنسیل پشتیبانی می‌کرد باعث شد تا برای کاربرانی که تمایلی به صرف هزینه‌های گزاف برای خرید آیپد پرو ندارند، یک گزینه عالی فراهم شود.

اما حالا براساس گزارشی که توسط وب‌سایت دیجی‌تایمز منتشر شده، نسخه‌ای بهبود یافته از آیپد و همچنین آیپد مینی 5 قرار است در نیمه نخست سال میلادی جاری روانه بازار شوند. البته این گزارش هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی و یا حداقل نمونه‌های مشابه‌ای که بتوان حدس و گمان بهتری در خصوص آن زد نداشته است. به همین دلیل فعلا نمی‌توان هیچ تصویر واضحی در رابطه با این دو تبلت آیپد جدید ارائه داد.

این گزارش همچنین با خبری که مینگ‌-چی کو، یکی از تحلیلگران شناخته شده بازار گجت‌های هوشمند سال گذشته منتشر کرده بود همخوانی دارد. قابل ذکر است که مینگ-چی کو سال گذشته اعلام کرد که اپل قصد دارد بالاخره آیپد مینی خود را با یک مدل جدید بروزرسانی نماید. این در حالیست که پیش از آن بسیاری بر این باور بودند که اپل تولید آیپد مینی را به طور کامل متوقف نموده است.

براین اساس انتظار می‌رود اپل محصولات جدیدی را در جریان یک رویداد ویژه که در نیمه نخست سال میلادی جاری برگزار می‌شود معرفی نماید. این محصولات احتمالا شامل مدل‌های جدید و بهبود یافته از آیپدها و کامپیوترهای مک خواهد بود.

بنابراین این که اپل یک آیپد جدید و بروز شده را در این بازه زمانی معرفی کند چندان دور از ذهن نمی‌باشد. همچنین می‌توان امیدوار بود که اپل سرانجام پد شارژ بی‌سیم AirPower خود را که نخستین بار در سال 2017 معرفی شد، به تولید برساند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *