سایر گجت‌ها

سونی دوربین‌های جدیدی را برای کاربران علاقه‌مند به عکاسی عرضه می‌کند

سونی

در سال میلادی جدید شاهد عرضه چند دوربین دیجیتال جدید بودیم اما اگر جزو آن دسته از کاربران علاقه‌مند به عکاسی هستید که به دنبال مدل‌هایی کمی سطح بالاتر هستید دیگر نیازی به نگرانی نخواهید داشت چرا که کمپانی سونی به طور رسمی اعلام نموده قصد دارد به زودی دوربین‌های بدون آینه جدیدی را برای این بخش از بازار عرضه نماید.

این موضوع در جریان مصاحبه‌ای که کنجی تاناکا، مدیر اجرایی سونی اخیرا با وب‌سایت معتبر Imaging Resource داشته است مطرح شده و خبر بسیار خوبی برای طرفداران این برند محبوب به حساب می‌آید. تاناکا در این مصاحبه گفته است:

بله ما در حال توسعه نوع جدیدی از یک دوربین بدون آینه با سنسور APS-C هستیم که کاربران علاقه‌مند جدی به عکاسی، خصوصا آنهایی که در ایالات متحده ساکن هستند را هدف خواهد گرفت. همان طور که می‌دانید سال گذشته میلادی ما دوربین Alpha 7 Mark II را عرضه کردیم که با قیمت 999 دلاری خود عملکردی بسیار عالی و فراتر از حد انتظارمان را از خود نشان داد و این موضوع در تمام بازارها و بخصوص ایالات متحده کاملا مشهود بود.

وی همچنین افزود:

ما موارد مختلفی را در نظر گرفته‌ایم. بدون شک ما در تلاشیم تا دوربین‌هایی که با حسگرهایAPS-C  عرضه می‌شوند را گسترش دهیم و این ممکن است صرفا با عرضه یک مدل جدید صورت نگیرد. ما همچنین در زمینه عکاسی ورزشی نیز فعالیت‌های خود را افزایش می‌دهیم که این موضوع نیز صرفا محدود به عرضه لنز 400mm f/2.8 سونی نخواهد شد. بنابراین ما در حال کار بر روی موارد مختلفی هستیم و به همین دلیل نمی‌توان گفت که مدل بعدی فقط این مورد است و یا امثال آن؛ اما به طور کلی می‌توانم به شما بگویم که ما بر روی دو بخش عکاسی ورزشی و همچنین دوربین‌های مجهز به سنسور APS-C تمرکز نموده‌ایم.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *