سخت‌افزار

حسگر HERO 16K در ماوس‌های جدید سری Logitech G

حسگر HERO 16K در ماوس‌های جدید سری Logitech G

کمپانی لاجیتک امروز از ماوس‌های جدید خود مجهز به حسگر رده بالا و اختصاصی Logitech G تحت عنوان HERO 16K رونمایی کرد. این ماوس‌های جدید شامل سه مدل G903 LIGHTSPEED، G703 LIGHTSPEED و مدل سیمی G403 HERO می‌شود. هر سه ماوس به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا عملکردی بدون نقص و بی‌نظیر را به همراه دقتی باورنکردنی برای گیمرهایی با هر سطح تجربه ارائه دهند.

ماوس G903 در واقع مدل پرچمدار لاجیتک به حساب می‌آید که به بهترین حسگر ماوس‌های رده مصرفی یعنی HERO 16K مجهز شده و قادر است دقتی فو‌ق‌العاده و همچنین بهینگی مصرف انرژی تا 10 برابر بهتر را نسبت به نسل قبلی ارائه می‌دهد که امکان شارژدهی تا 140 ساعت را فراهم کرده است!

این ماوس از فناوری انحصاری LIGHTSPEED که تنها در ماوس‌های گیمینگ سری Logitech G مشاهده می‌شود برخوردار بوده و همچنین با سیستم شارژ بی‌سیم POWERPLAY لاجیتک نیز به طور کامل سازگاری دارد. علاوه بر این، سیستم نورپردازی LIGHTSYNC RGB با پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ، طراحی منحصر به فرد و تا 11 دکمه قابل برنامه‌ریزی از دیگر مشخصات برجسته این ماوس گیمینگ حرفه‌ای به حساب می‌آیند.

حسگر HERO 16K در ماوس‌های جدید سری Logitech G

ماوس G703 LIGHTSPEED نیز یکی دیگر از مدل‌هاییست که لاجیتک در سری Logitech G خود معرفی نموده است. این مدل نیز به حسگر HERO 16K مجهز شده تا ترکینگ و دقت بسیار عالی را در اختیار کاربر قرار دهد. این ماوس حرفه‌ای تنها 95 گرم وزن داشته و با بهبودهایی که در مدت زمان شارژدهی آن صورت گرفته قادر است تا 35 ساعت با یک بار شارژ، عملکرد فوق‌العاده‌ای را به کاربر ارائه دهد.

این ماوس از حداکثر دقت 16000DPI برخوردار بوده و هر حرکت شما را به دقت و بدون کوچکترین تاخیری پیاده‌سازی می‌کند. G703 نیز از سیستم شارژ بی‌سیم انحصاری POWERPLAY سری G پشتیبانی می‌کند.

کمپانی لاجیتک قرار است دو ماوس گیمینگ بی‌سیم G903 LIGHTSPEED و G703 LIGHTSPEED را با قیمت 149.99 و 99.99 دلاری در ماه ژوئن روانه بازار کند و مدل سیمی G403 HERO نیز با قیمت 69.99 دلاری عرضه خواهد شد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *