موبایل

نخستین گوشی هوشمند تاشو دنیا از یک کمپانی چینی خواهد بود

گوشی هوشمند تاشو

به احتمال زیاد تاکنون نام کمپانی Royole را در دنیای گوشی‌های هوشمند نشنیده‌اید. این کمپانی بیشتر در زمینه تولید قطعات فعالیت داشته و حالا به نظر می‌رسد به دنبال گسترش دامنه فعالی خود در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند نیز می‌باشد.

این تولیدکننده چینی در حال آماده‌سازی یک گوشی هوشمند است تا از فناوری پنل‌های AMOLED انعطاف‌پذیر خود رونمایی کند. این دستگاه FlexPai نام داشته و در صورتی که روانه بازار شود نخستین گوشی هوشمند تاشو جهان خواهد بود. قطعا کمپانی‌هایی مانند سامسونگ و یا هواوی از شنیدن چنین خبری به هیچ عنوان خوشحال نخواهند شد.

Royole FlexPai از یک نمایشگر 7.8 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر 4:3 برخوردار می‌باشد. این یعنی با باز شدن کامل نمایشگر شما عملا به یک تبلت نیز دسترسی خواهید داشت. به گفته این کمپانی چینی، فناوری به کار رفته در طراحی این گوشی هوشمند امکان باز و بست صفحه نمایش را بالغ بر 200 هزار بار فراهم کرده است.

همچنین یک پردازنده نامشخص اس سری 8 اسنپدراگون کوالکان بخش پردازشی این گوشی هوشمند را برعهده دارد. براساس گزارش منتشر شده این احتمال وجود دارد که چیپست مذکور Snapdragon 8150 باشد که در کنار آن از 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی نیز استفاده شده است.

نخستین گوشی هوشمند تاشو دنیا از دو دوربین 20 و 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد که به ترتیب از نوع تله‌فوتو و واید می‌باشند. این دو دوربین هم می‌توانند در بخش عقب گوشی قرار داشته باشند و هم در بخش جلو که این موضوع به نحوه تا شدن یا نشدن صفحه نمایش بستگی خواهد داشت.

Royole FlexPai از Water OS بهره خواهد برد که در واقع نسخه‌ای از اندروید 9 پای با سفارشی‌سازی‌های بسیار زیاد این کمپانی به حساب می‌آید. کاربرانی که تمایل دارند این گوشی هوشمند تاشو 1320 دلاری را خریداری نمایند باید تا ماه دسامبر صبر کنند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید