موبایل

گوشی هوشمند Xperia XZ3 در گیک‌بنچ رویت شد؛ به همراه تصاویر رسمی

Xperia XZ3

کمپانی سونی طبق انتظار باید فردا از گوشی هوشمند پرچمدار خود به نام Xperia XZ3 رونمایی کند. کمتر از 24 ساعت دیگر تا معرفی رسمی این محصول اندرویدی قدرتمند فاصله داریم و این در حالیست که اطلاعات گوشی در نرم‌افزار Geekbench رویت شده و این تمام ماجرا نیست، تصاویر رندر شده رسمی از اکسپریا ایکس‌زد3 نیز در اینترنت منتشر شده است.

گوشی هوشمند سونی اکسپریا ایکس‌زد3 از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 کوالکام به همراه 4 گیگابایت حافظه رم برخوردار می‌باشد. پرچمدار جدید سونی یکی از نخستین محصولاتی خواهد بود که شانس بهره‌مندی از اندروید 9 را خواهد داشت.

Xperia XZ3 در برنامه بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ با شماره مدل H8416 موفق به کسب 2330 و 8665 امتیاز به ترتیب در تست‌های تک و چند هسته‌ای شده است. در تصویر زیر می‌توانید لیست مشخصات این گوشی هوشمند را مشاهده نمایید.

Xperia XZ3

تصاویر رندر شده جدید و رسمی از Xperia XZ3 نیز توسط رولند کواند از وب‌سایت وین‌فیوچر منتشر شده است که این گوشی هوشمند را در رنگ‌های سبز جنگلی، سفید نقره‌ای، قرمز ارغوانی و مشکی نشان می‌دهد. اکسپریا ایکس‌زد3 براساس شایعات قبلی باید از یک صفحه نمایش با رزولوشن 2880 در 1440 پیکسلی و نسبت تصویر 18:9 برخوردار باشد.

Xperia XZ3Xperia XZ3Xperia XZ3Xperia XZ3

همچنین حاشیه‌های کناری صفحه نمایش نیز نسبت به سایر رقبا، خیلی باریک محسوب نشده اما از سوی دیگر، کاربر می‌تواند از دو بلندگوی استریو در قسمت جلویی گوشی(مشابه محصولات اچ‌تی‌سی) لذت ببرد.

همانند اکسپریا ایکس‌زد2، گوشی جدید سونی نیز از یک دوربین اصلی با سنسور 19 مگاپیکسلی در قسمت پشتی به همراه فوکوس لیزری و فلاش LED در قسمت بالا بهره می‌برد. همچنین یک حسگر اثرانگشت در قسمت میانی قاب پشتی گوشی واقع شده است. دوربین سلفی جلوی گوشی نیز از سنسور 13 مگاپیکسلی برخوردار است.

انتظار می‌رود سونی گوشی هوشمند Xperia XZ3 را فردا در نمایشگاه IFA به طور رسمی رونمایی کند.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید