سخت‌افزار

تلفن همراه Mate 20 RS با طراحی مبتنی بر اتومبیل‌های پورشه معرفی شد!

تلفن همراه Mate 20 RS با طراحی مبتنی بر اتومبیل‌های پورشه معرفی شد!

کمپانی هواوی پیشتر از تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار خود تحت عناوین Mate 20 و Mate 20 Pro پرده برداشته است، اما به نظر می‌رسد که دستگاه‌های فوق تنها محصولات سری فعلی کمپانی مذکور به شمار نرفته و سورپرایزهای دیگری همچنان در راه هستند که از جمله جذاب‌ترین آن‌ها می‌توان به تلفن همراه Mate 20 RS، محصولی مبتنی بر طراحی کمپانی پورشه اشاره کرد. همان‌گونه که عنوان محصول نمایانگر است، طراحی تلفن همراه هوشمند اشاره شده با همکاری کمپانی پورشه انجام پذیرفته است.

نباید فراموش کرد که تغییر طراحی محصول اشاره شده تنها در ظاهر آن جلوه‌گری کرده و ساختار درونی آن هنوز هم نمایانگر یک تلفن همراه Mate 20 می‌باشد، لذا تمامی مشخصات سخت‌افزاری دستگاه Mate 20 در این محصول نیز صادق می‌باشند که از جمله برخی از آن‌ها می‌توان به چیپست Kirin 980 به همراه پیکربندی سه‌گانه دوربین در آرایه‌ای یکسان در قسمت پشتی دستگاه (برابر با چهل مگاپیکسل دوربین اصلی، یک لنز فوق عریض بیست مگاپیکسلی Leica و یک دوربین هشت مگاپیکسیلی تله‌فوتو) اشاره کرد.

همان‌طور که پیشتر نیز اشاره شد، ساختمان داخلی دستگاه مذکور همچنان بر پایه تلفن همراه Mate 20 انجام پذیرفته و تمرکز اصلی توسعه‌دهندگان بر نحوه طراحی ظاهری محصول معطوف شده است. ترکیب چرم و شیشه، به همراه نوارهای مسابقه به‌خوبی تداعی‌کننده قدرت اتومبیل‌های پورشه و توان ماورای تصور آن‌ها می‌باشند. به لطف استفاده از چرم و رنگ‌های تیره، طراحی تلفن همراه هوشمند Mate 20 RS خاصیتی مجلل به خود گرفته و احساسی دوست داشتی را به فرد منتقل می‌کند، بنابراین اگر شما نیز از جمله طرفداران دستگاه Mate 20 به شمار می‌روید، اما ترجیح می‌دهید تا با ظاهری متفاوت به آن دسترسی پیدا کنید، محصول فوق گزینه مناسبی می‌تواند برایتان به شمار برود.

تلفن همراه هوشمند Mate 20 RS

قیمت نهایی تلفن همراه هوشمند معرفی شده برابر با 1695 یورو برای نسخه مبتنی بر هشت گیگابایت حافظه اصلی و 256 گیگابایت حافظه داخلی و 2095 یورو برای نسخه مبتنی بر هشت گیگابایت حافظه اصلی و 512 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *