سخت‌افزار, نمایشگاه ها و رویدادها

کامپیوتکس 2019: Seasonic از پاور 1600 واتی خود رونمایی کرد

کامپیوتکس 2019: Seasonic از پاور 1600 واتی خود رونمایی کرد

کمپانی Seasonic در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از پاور جدید توان بالای خود رونمایی کرد. این پاور کاملا ماژولار با توان 1600 وات با تاییدیه‌های بهینگی 80 PLUS Titanium و Cybenetics ETA-A+ روانه بازار خواهد شد. این کمپانی همچنین از چند پاور دیگر نیز رونمایی کرد و یکی از کیس‌های ماد شده آن نیز با طراحی الهام گرفته از سری جنگ ستارگان مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفت.

کمپانی Seasonic تا پیش از این هیچ گزینه‌ای با توان بالاتر از 1300 وات را معرفی نکرده بود اما با عرضه این پاور TX-1600 به بازار اوضاع برای این تولیدکننده متفاوت خواهد شد. براساس گفته‌های سی‌سونیک سطح عملکردی این پاور و همچنین قابلیت دوام آن به لطف استفاده از قطعات الکترونیکی بسیار با کیفیت شامل یک فن 135 میلی‌متری FDB و ترکیبی از خازن‌های ژاپنی پلیمری و الکترولیتی، جزو بهترین‌های بازار به حساب می‌آید.

پاور TX-1600 این کمپانی همچنین به همراه 12 سال گارانتی عرضه می‌شود که قابل توجه است. اما علاوه بر این پاور 1600 واتی، Seasonic از قدرتمندترین پاور پسیو خود با حداکثر توان 700 واتی تحت عنوان TX-700 را معرفی نیز معرفی کرد.

همچنین در غرفه این تولیدکننده متوجه یک پاور SFX-L با توان 800 واتی نیز شدیم. شاید اگر پاور SilverStone SFX-L با توان 1000 واتی را ندیده بودیم، محصول جدید سی‌سونیک بیشتر ما را تحت تاثیر قرار می‌داد. البته هنوز بدون مشاهده عملکرد واقعی این پاورها نمی‌توان در خصوص کارایی آنها اظهار نظر کرد.

اما یکی از نکات جذابی که در غرفه این شرکت چشم هر بازدیدکننده‌ای را به خود خیره می‌کرد، کیس ماد شده‌ای تحت عنوان Quasar بود که قطعا برای طرفداران سری محبوب جنگ ستارگان جذابیت بسیار زیادی دارد.

منبع: tomshardware

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *