سخت‌افزار

کمپانی ای‌دیتا SSD اکسترنال SD600Q خود را عرضه می‌کند

SD600Q

کمپانی ای‌دیتا یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان راهکارهای ذخیره‌سازی جانبی در جهان محسوب می‌شود که محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت عالی را روانه بازار می‌کند. ای‌دیتا در زمینه تولید ماژول‌های حافظه عملکرد بالا از نوع DRAM، حافظه‌های فلش NAND و لوازم جانبی موبایل فعالیت گسترده‌ای داشته و به تازگی درایو وضعیت جامد اکسترنال SD600Q خود را معرفی کرد.

این درایو سرعت‌های خواندن و نوشتن بسیار عالی تا حداکثر 440 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد که تقریبا چهار بار سریعتر از هارد دیسک‌های اکسترنال معمولی محسوب می‌شود. درایو وضعیت جامد جدید ای‌دیتا سرعت بالای خود را مدیون حافظه‌های پیشرفته و مدرن فلش 3D NAND بوده و عملکرد بالا، قابلیت اطمینان و زمان فراخوانی اطلاعات پایین‌تر را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، درایو وضعیت جامد جدید ای‌دیتا SD600Q در برابر ضربه و شوک مقاومت داشته و از ویژگی‌های سطح بالایی مانند دفع موثر حرارت، عملکرد بی‌صدا و همچنین مصرف انرژی پایین برخوردار است. کاربران در اولین استفاده از درایو وضعیت جامد جدید ای‌دیتا قطعا شگفت زده خواهند شد چرا که به لطف سرعت خواندن و نوشتن 440 مگابایت بر ثانیه‌ای قادرند یک فیلم سینمایی با کیفیت فول اچ‌دی و حجم 5 گیگابایتی را تنها ظرف 26 ثانیه جابجا کنند.

به لطف فضای ذخیره‌سازی حداکثر 960 گیگابایتی کاربران می‌توانند اطلاعات خود را بدون نگرانی و محدودیت با سرعت بسیار بالا ذخیره نمایند. درایو SD600Q تنها 60 گرم وزن داشته و ابعاد آن به اندازه کف دست شماست، بدین ترتیب می‌توانید به راحتی آن را در جیب یا کیف خود قرار دهید و در هر زمان و مکانی در اختیار داشته باشید. این محصول از گواهینامه نظامی MIL-STD-810G 516.6 پشتیبانی نموده و در برابر سقوط از ارتفاع حداکثر 1.22 متری مقاوم خواهد بود.

ای‌دیتا این درایو را در سه رنگ مشکی، قرمز و آبی و با سه سال گارانتی عرضه می‌کند و با اکثر پلتفرم‌ها شامل ویندوز، مک و اندروید سازگاری کامل دارد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید