سخت‌افزار

اپیسر از درایو وضعیت جامد AS2880P4 خود رونمایی کرد

AS2880P4

کمپانی اپیسر از درایو وضعیت جامد جدید M.2 PCIe Gen3 x4 خود تحت عنوان AS2880P4 رونمایی کرد. این ذخیره‌ساز پرسرعت از عملکرد بهتر و در عین حال قیمتی مقرون به صرفه و منطقی عرضه خواهد شد. این SSD اکنون سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب 3200 و 2000 مگابایت بر ثانیه را ارائه داده و قادر است 360 هزار عملیات در ثانیه را IOPS را پردازش کند که برای گیمرهای حرفه‌ای مسابقات آنلاین حائز اهمیت خواهد بود.

این درایو وضعیت جامد از پروتکل NVMe1.3 پشتیبانی نموده و از جدیدترین تکنولوژی حافظه‌های فلش از نوع 3D NAND TLC بهره می‌برد. بدین ترتیب AS2880P4 از ابعاد بسیار جمع و جور و ظرفیت بالایی برخوردار بوده و به شما اجازه می‌دهد کارایی سیستم گیمینگ خود را هر چه بیشتر افزایش دهید. این درایو با ظرفیت حداکثر 480 گیگابایتی خود به گیمرهای حرفه‌ای، طراحان مدل‌های سه‌بعدی CAD و کاربرانی که به دنبال ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت بسیار بالا و ظرفیت مناسب هستند کمک خواهد نمود.

رابط اتصال M.2 PCIe Gen3 x4 بدون شک بهترین انتخابی است که برای بهره‌گیری از یک فضای ذخیره‌سازی عملکرد بالا و پرسرعت در دستگاه‌هایی مانند نوت‌بوک‌ها، کامپیوترهای پرمصرف و قدرتمند، کنسول‌های بازی، مینی کامپیوترها و دستگاه‌های درون‌ریز وجود دارد. اپیسر با عرضه درایو وضعیت جامد AS2880P4 این امکان را به کاربران می‌دهد تا ظرفیت و سرعت ذخیره سازی بالا را به صورت همزمان در اختیار داشته باشند.

اپیسر به منظور اینکه کاربران تجربه پرسرعت و فوق‌العاده‌ای را از این درایو وضعیت جامد بدست آورند تکنولوژی حفاظتی S.M.A.R.T را در آن به کار برده است. این فناوری نظارت کننده قادر است تا اطلاعات مربوط به وضعیت سلامتی درایو SSD شما را رصد نموده و کارایی و پایداری سیستم شما را بهبود ببخشد. همچنین تکنولوژی‌هایی نیز به منظور افزایش طول عمر مفید درایو در AS2880P4 به کار رفته‌اند تا حداکثر بازدهی را از این درایو وضعیت جامد دریافت کنید.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *