سخت‌افزار, نمایشگاه ها و رویدادها

کامپیوتکس 2019: ایسوس مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG27AQ را معرفی کرد

کامپیوتکس 2019: ایسوس مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG27AQ را معرفی کرد

کمپانی ایسوس محصولات متعددی را در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 معرفی کرد و در این زمینه عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد. البته این موضوع در سال‌های قبل نیز به همین صورت اتفاق می‌افتاد و در واقع از ایسوس، که یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات کامپیوتری در جهان است، انتظار دیگری هم نمی‌رود. این تولیدکننده تایوانی در این نمایشگاه از مانیتور گیمینگ جدید خود تحت عنوان TUF Gaming VG27AQ رونمایی کرد.

این مانیتور از ویژگی‌های پیشرفته و کاربردی مانند ULMB و Adaptive Sync برخوردار بوده که در بازار آنها را با نام FreeSync کمپانی AMD و G-Sync انویدیا می‌شناسند. اما قابلیت جدید ELMB که در این مانیتور گیمینگ به کار گرفته شده به پنل آن اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های Active Sync خود را برای ارائه یک گیم پلی روان و هیجان انگیز، فعال نگه داشته و همزمان قابلیت کاهش دهنده تاری تصویر را نیز ارائه دهد.

کاربر می‌تواند یکی از دو ویژگی ULMB و ELMB را انتخاب کند. پنل 27 اینچی IPS مانیتور TUF Gaming VG27AQ از وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسلی بهره برده و زمان پاسخگویی بسیار سریع 1 میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد.

نرخ تازه سازی در این مانیتور 155 هرتز است که در حالت فعال بودن Adaptive Sync و اتصال مانیتور با پورت DisplayPort این عدد در بازه 40 تا 155 هرتزی قرار می‌گیرد. اگر از پورت HDMI برای نمایش تصاویر بر روی TUF Gaming VG27AQ استفاده کنید نیز به حداکثر نرخ تازه سازی 144 هرتزی دست خواهید یافت.

مانیتور گیمینگ جدید ایسوس از حداکثر روشنایی 350 نیت بهره برده و گزینه‌های ارتباطی خوبی شامل دو پورت HDMI 1.4، یک پورت DisplayPort 1.2 و دو پورت USB 3.0 را ارائه می‌دهد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *