سخت‌افزار

بهبود قدرت دوربین تلفن همراه LG V40 در جدیدترین آپدیت عرضه شده!

بهبود قدرت دوربین تلفن همراه LG V40 در جدیدترین آپدیت عرضه شده!

اگر به خاطر داشته باشید، سنسور دوربین تلفن همراه V40 کمپانی LG به‌عنوان یکی از قدرتمندترین ویژگی‌های دستگاه در نقد و بررسی‌های رسانه‌های مختلف معرفی شده است، اما اگر شما نیز عقیده دارید که حداکثر پتانسیل دوربین محصول فوق مورد استفاده قرار نگرفته و جا برای بهبود آن هنوز وجود دارد، باید بدانید که کاملاً درست حدس زده‌اید، زیرا کمپانی LG در جدیدترین آپدیت عرضه شده برای تلفن همراه خود مستقیم سنسور دوربین آن را هدف قرار داده و بنای بهسازی آن را در پیش گرفته است.

به‌روزرسانی جدید عرضه شده برای تلفن همراه V40 بهبود سنسور دوربین دستگاه در بخش‌هایی نظیر افزایش عملکرد فناوری HDR و فزونی میزان شفافیت و رنگ تصاویر در موقعیت‌های فضای آزاد (خارج از منزل) را با خود به ارمغان آورده است. این مهم دومین به‌روزرسانی کمپانی LG برای دستگاه تلفن همراه V40 در بخش دوربین به شمار می‌رود.

از جمله دیگر بهبودهای بسته به‌روزرسانی عرضه شده می‌توان به بهسازی قابلیت تمرکز خودکار در حالت تصویربرداری سه‌گانه و کاهش شدت “بروز پدیده سیاه هنگام ثبت ویدئویی” اشاره کرد. همان‌طور که پیشتر نیز اشاره شد، دوربین تلفن همراه LG V40 در قالب یکی از قدرتمندترین ویژگی‌های دستگاه فوق طبقه‌بندی می‌گردد، اما مشاهده اینکه کمپانی LG به وضعیت فعلی بسنده نکرده و به دنبال افزایش بیش از پیش ویژگی‌های محصول خود برای مصرف‌کنندگان می‌باشد اقدامی بسیار ستایش برانگیز به شمار می‌رود.

دوربین سه گانه LG V40

افزایش چشمگیر قدرت دوربین‌های تلفن‌های همراه هوشمند و فزونی تعداد سنسورهای موجود در ساختار آن‌ها نیازمند بستر نرم‌افزاری قدرتمند جهت حداکثر استفاده از المان‌های سخت‌افزاری می‌باشد که این مهم توسط کمپانی‌هایی نظیر LG، سامسونگ و … به خوبی رعایت شده و پیوسته رو به بهبود می‌باشد. امید می‌رود تا دیگر کمپانی‌های موجود نیز در استراتژی خود تغییراتی را ایجاد کرده و سیاست تکریم مشتری را با قدرت بیشتری به جا آورند.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید