سخت‌افزار

هدست های دورگردنی جدید LG با پشتیبانی از دستیار مجازی گوگل

LG_TONE_Platinum

درست پیش از شروع نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای فعالان در زمینه طراحی و توسعه محصولات رایانه‌ای و الکترونیکی در شهر برلین، پایتخت کشور آلمان (IFA)، کمپانی LG از هدست های دورگردنی جدید و زیبای خود با پشتیبانی از قابلیت دستیار مجازی گوگل پرده برداشت. محصولات جدید معرفی شده درست همانند تلفن همراه هوشمند G7 کمپانی نامبرده از کلیدی ویژه و اختصاصی در ساختار خود به‌منظور فراخوانی دستیار مجازی مذکور و حذف نیاز به ادای فرمان “Okay Google” به‌صورت صوتی برخوردار می‌باشد که این مهم بدون شک در زمینه سهولت در استفاده تأثیرات فراوانی را با خود به ارمغان می‌آورد.

کمپانی LG بر این عقیده است که استفاده از کلید سخت‌افزاری جهت فراخوانی دستیار مجازی گوگل به‌منظور استفاده از برخی از ویژگی‌های به‌خصوص نظیر سرویس ترجمه متون (گوگل ترنسلیت) می‌تواند مفید و سودمند واقع شود. این مهم در نگاه کلی از حقیقت برخوردار است زیرا ادای عبارت “Hey Google” در هر بار فراخوانی سرویس‌، به‌ویژه در مکان‌های عمومی کمی عجیب به نظر رسیده و ممکن است زمینه خنده دیگران را فراهم آورد. ایده فوق پیشتر توسط کمپانی گوگل در قالب محصولات خود عملی شده و این مهم اولین بار به شمار نمی‌رود.

محصولات تازه‌نفس فوق در قالب دو جفت Tone Platinum SE و Tone Ultra SE طراحی و معرفی شده‌اند. هر هدست های دورگردنی فوق در حالت کلی از ویژگی‌های مشابهی با یکدیگر بهره می‌برند، اما هدست Tone Ultra SE علاوه بر کلید سخت‌افزاری فراخوان دستیار مجازی گوگل، یک جفت ایرباد به همراه اسپیکرهای مبتنی بر پیکربندی مونو را نیز به‌منظور گوش فرا دادن به موسیقی‌های دلخواه در ساختار خود جای داده است.

نک‌بادهای جدید گوگل با پشتیبانی از کلید سخت‌افزار دستیار مجازی گوگل

سرعت محبوبیت هدست های دورگردنی در میان مصرف‌کنندگان اخیراً با شدت فراتری همراه شده است، زیرا نه تنهایی سهولت در به‌کارگیری و ارگونومی مناسب استفاده از آن‌ها را با سادگی بیشتری همراه ساخته است، بلکه زیبایی ظاهر و جذابیت نیز در این مهم سهم به سزایی را به خود اختصاص داده است، به‌ویژه برای آن دسته از افرادی که از علاقه وافری به حرکت همگام با مدهای روز دنیا برخوردار می‌باشند.

منبع: The Verge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید