لپ‌تاپ

گوگل Pixel Slate احتمالا از ویندوز 10 نیز پشتیبانی می‌کند

Pixel Slate

تبلت‌های کانورتیبل یا دستگاه‌هایی که قابلیت تبدیل شدن همزمان به یک تبلت و لپ‌تاپ را دارند، برای بسیاری از کاربرانی که مدام در حال رفت و آمد و جابجایی هستند گزینه‌هایی فوق‌العاده عالی محسوب می‌شوند. یکی از کمپانی‌هایی که در زمینه تولید دستگاه‌های کانورتیبل با قیمت مناسب و عملکرد قابل قبول فعالیت دارد گوگل است.

براساس گزارش‌های منتشر شده طی چند ماه اخیر به نظر می‌رسد این کمپانی در حال تولید یک تبلت کانورتیبل جدید مجهز به سیستم عامل Chrome OS می‌باشد. این احتمال وجود دارد که دستگاه مذکور با نام Google Pixel Slate معرفی شود.

اما براساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، این امکان وجود دارد که دستگاه هیبریدی جدید گوگل از سیستم عامل ویندوز 10 نیز پشتیبانی نماید. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا همزمان از دو سیستم عامل در دستگاه هیبریدی خود برخوردار بوده و در زمان نیاز سیستم عامل مورد نیازشان را بوت کنند.

Pixel Slate

بر این اساس به نظر می‌رسد این احتمال که کاربر در دستگاه گوگل Pixel Slate خود قابلیت دوال بوت ویندوز 10 را داشته باشد وجود دارد اما مسلما هنوز توسط این شرکت به تایید نرسیده است. اگرچه این اتفاق برای اکثر کاربران کاملا خوشایند محسوب خواهد شد اما متاسفانه هنوز هیچ خبر رسمی یا جزییاتی بیشتری در این خصوص منتشر نشده است.

نکته‌ای که در خصوص این ادعای جدید وجود دارد این است که حتی اگر گوگل Pixel Slate جدید در هنگام عرضه به سیستم عامل ویندوز 10 مجهز نباشد، این احتمال که در آینده آن را دریافت نماید وجود خواهد داشت.

این دستگاه هیبریدی به کاربران فعلی سیستم عامل ویندوز که به هر دلیلی قصد مهاجرت یا حداقل استفاده از Chrome OS را دارند، اطمینان خاطر بیشتری را ارائه می‌دهد. بدین ترتیب کاربر پس از امتحان سیستم عامل گوگل، در صورتی که با نحوه کار آن ارتباط برقرار نکرد همواره گزینه‌ای رایج به اسم ویندوز 10 را در دستگاه خود در اختیار خواهد داشت.

گوگل Pixel Slate طبق انتظار باید در تاریخ 9 اکتبر سال جاری به همراه گوشی‌های هوشمند پرچمدار این شرکت معرفی شود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید